تجربه ای متفاوت با تلفن هوشمند
نوشته شده توسط : ali
 
سیستم عامل اوبونتو چند هفته پیش برای تلفن های هوشمند رونمایی شد.این سیستم عامل رقیب اندروید، آی او اس، ویندوز فون و بلک بری خواهد بود...

خبــر نو: سیستم عامل اوبونتو چند هفته پیش برای تلفن های هوشمند رونمایی شد.این سیستم عامل رقیب اندروید، آی او اس، ویندوز فون و بلک بری خواهد بود.اوبونتو از ظاهر زیبا و جذابی برخوردار است و رابط کاربری آن با چیزی که تا به حال بر روی سیستم عامل های دیگر دیده ایم کاملا فرق می کند.
به گزارش خبـــر نو رابط کاربری سیستم عامل اوبونتو دارای قابلیت های جالب و منحصر به فردی است،بدین صورت که با کشیدن انگشتان خود بر روی 4 لبه نمایشگر می توانید بین برنامه ها سوییچ کنید و یا جستجو بین مورد خواصی انجام دهید.اگر از لبه چپ صفحه نمایش مقداری به سمت لبه راست انگشت خود را بکشید یک داک کوچک که شامل برنامه های محبوب است نمایان می شود.اما اگر حرکت انگشت شما بیشتر باشد می تواند برنامه های در حال اجرا را مشاهده کنید.
اگر می خواهید این سیستم عامل را تجربه کنید میتوانید توسط برنامه ای که بر روی گوشی خود نصب می کنید تعدادی از قابلیت های این سیستم عامل را تجربه کنید.این برنامه بر روی اندروید 1.6 به بالا جواب خواهد داد.شما میتوانید این برنامه را توسط لینک زیر دانلود نمایید:

Ubuntu Phone Experience
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 1434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: