نوشته شده توسط : ali
برادر کوچکتر آیپد ایر ۲ به احتمال فراوان با نام و مشخصاتی متفاوت رونمایی خواهد شد. شایعات مختلف مدعی‌اند نام این تبلت جدید کلمه مینی را خواهد داشت

برادر کوچکتر آیپد ایر ۲ به احتمال فراوان با نام و مشخصاتی متفاوت رونمایی خواهد شد. شایعات مختلف مدعی‌اند نام این تبلت جدید کلمه مینی را خواهد داشت و شاید برای یکپارچگی بیشتر نام ایر را نیز به خود بگیرد و در نهایت آیپد ایر مینی خوانده شود. همانطور که در نسل دوم سری مینی دیدید، اپل این تبلت را iPad mini 2 نام گذاری نکرد و به جای آن نام iPad mini with Retina display را برای نسل دوم سری مینی آیپد‌های خود برگزید. پس ممکن است نام این دستگاه باز هم تغییر کند و با نسل بزرگتر خود شباهت پیدا کند.

البته هنوز هیچگونه مشخصاتی از آیپد مینی ۳ به صورت رسمی تایید نشده و تنها شایعات، گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های مختلف هستند که برخی ویژگی‌های این دستگاه را مدعی‌اند. اما بر طبق شناختی که از اپل داریم و همچنین گزارش‌های مختلف می‌توان چند حدس نزدیک به واقعیت را در این باره مطرح کرد:

ظاه
آخرین نسل از رده آیپد‌های مینی اپل اکنون با احتمال بسیار بیشتری در ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهرماه رونمایی خواهد شد. اپل در این روز کنفرانسی را برای رونمایی از آیپد‌های جدید ترتیب داده است و دعوتنامه آن را نیز چند وقتی است که ارسال کرده است.
  • ری بسیار شبیه به آیپد مینی نسل دوم
  • صفحه نمایش رتینا با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل
  • نام گذاری صفحه نمایش با اسم Retina HD (شبیه به آیفون 6 و 6 پلاس)
  • دوربین پشت ۴ و دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسل

iOS 8 نیز قطعا سیستم عامل پیش‌فرض تبلت‌های جدید اپل خواهد بود. قیمت این آیپد هنوز مشخص نیست اما به تازگی تصویری از این دستگاه نیز فاش شده (تصویر بالا)که می‌تواند شما را با ظاهر و طراحی آیپد مینی ۳ بیشتر آشنا کند.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
با وجود اینکه اپل در ماه‌های اخیر با حاشیه‌های بسیاری در رابطه با عرضه آیفون 6 و همینطور خم شدن این گوشی روبرو شده بود اما.....
کمپانی اپل نسل جدیدی از آی‌پد و آی مک های خود را در کنفرانس خبری به تاریخ  16 اکتبر سال جاری(24 مهر) و قبل از آغاز سال 2015 میلادی معرفی خواهد کرد تا در واپسین روزهای سال میلادی نیز به ارائه محصولات خود پرداخته باشد.

آی پدهای جدید به همراه آی مک رتینا و سیستم عامل OS X 10.10 Yosemite معرفی خواهند شد. این سیستم عامل جدید مدتهاست که نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده و کاربران زیادی برای استفاده از سیستم عامل یوزمیت به انتظار مانده اند.

بنا به گزارشات منتشر شده، آی مک جدید به وضوح تصویر 5K و رزولوشن 5120*2880، صفحه نمایش 27 اینچی، پردازنده گرافیک AMD مجهز خواهد بود. درباره پردازنده این دستگاه پیش بینی می شود که از پردازنده Haswell که نسل جدیدی از Broadwell ساخت شرکت اینتل است، برخوردار خواهد بود که در سال 2015 میلادی عرضه خواهد شد.

در این کنفرانس خبری، محصولات متفاوت و گوناگونی از اپل رونمایی و معرفی خواهند شد. برخی از سایت ها خبر از معرفی آی‌پد ایر، آی‌پد ایر طلایی و همینطور آی‌پد مینی رتینا را نیز اعلام کرده اند. اما نسل جدید پردازنده ها به سنسورهای اثر انگشت تاچ آی دی مجهز خواهند بود. اپل قصد دارد تا مک بوک های متفاوتی را با صفحه نمایش 12 اینچی و در دو نسخه متفاوت با صفحه نمایش رتینا و بدون صفحه نمایش نمایش رتینا و با قیمت های نازل تری عرضه کند.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 1364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ا
چ‌تی‌سی را در بازار بیشتر از همه به واسطه تولید اسمارت فون های اندرویدی می‌شناسند، اما ظاهرا این شرکت اخیرا به دوربین ها علاقه مند شده و پس از معرفی یک اسمارت فون سلفی گیر با دوربین های قدرتمند ،از دستگاهی به نام Re Camera رونمایی کرده که به هیچ وجه یک اسمارت فون نیست!

 

Re یک دوربین دیجیتالی با عملکردی مستقل است که می‌تواند با اسمارت فون های اندرویدی و iOS جفت شود. هدف اصلی این دوربین ثبت تصاویر و ویدیو در سریع‌ترین شکل ممکن است. چنین توصیفی بیشتر از همه دوست‌داران دنیای فیلم‌برداری را به یاد دوربین‌های اسپورت و حرفه ای گو پرو می‌اندازد که هر چند تصوری صحیح است، اما اچ‌تی‌سی از Re به عنوان دوربینی برای افراد عادی و قابل استفاده در زندگی عادی یاد کرده است که می‌تواند جنبه فیلم‌برداری اکشن را نیز تا حدی به خود بگیرد.

 

این دوربین در نگاه اول ظاهر دوربین زیردریایی‌ها را برای شما تداعی می‌کند. Re لوله ای مانند و دارای یک طراحی مینیمالیست است، دکمه ای در عقب و همچنین در جلو دارد و چند LED نیز بر روی آن نصب شده است. منظره یاب یا صفحه نمایش برای آن تعبیه نشده و هر گونه اینترفیس گرافیکی نیز در آن غایب است.

سنسور دوربین Re مدلی ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار عریض ۱۴۶ درجه می‌باشد که قادر است ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰p را در سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و حالت اسلوموشن با رزولوشن ۷۲۰p در ۱۲۰ فریم در ثانیه به ثبت برساند. این دوربین در رنگ‌های نارنجی، آبی، سفید و سبز از ماه آینده به بازار وارد می‌شود.

به راحتی در جیب جا می‌شود و به نظر استفاده از آن آسان تر از دوربین‌های گوپرو است. بدنه آن کاملا پلاستیکی است که اثر انگشت را نگه می‌دارد، ولی بسیار محکم تولید شده و قادر است در یک متر زیر آب تا ۳۰ دقیقه مقاومت از خود نشان دهد. اچ‌تی‌سی در کنار این دوربین، لوازم جانبی چون یک پایه برای قرارگیری آن در جلوی دوچرخه و یک پوشش برای افزایش قابلیت ضدآب بودن آن معرفی کرده است.


هیچ دکمه پاوری بر روی Re قرار ندارد؛ این دوربین طوری برنامه ریزی شده که به محض در دست گرفتن، روشن می‌شود. دکمه شاتر در زیر انگشت شست شما قرار خواهد داشت و با یک بار فشار تصاویر را ثبت می‌کند. همچنین اگر آن را طولانی تر فشار دهید، دوربین به حالت ضبط ویدیو خواهد رفت. دکمه جلوی Re برای فعال کردن دوربین در حالت ضبط اسلوموشن می‌باشد. چراغ‌های LED در حالات قرمز و آبی به ترتیب نمایانگر وضعیت ضبط ویدیو به شکل معمولی و اسلوموشن هستند.


می‌توان دوربین Re را با اپلیکیشن iOS و اندروید جفت کرد تا یک منظره یاب و همچنین امکان ضبط ویدیوی مرور زمان را نیز داشته باشید. باتری این دوربین ۸۲۰ میلی آمپر ساعت است و تا ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه ویدیوی ۱۰۸۰p بی‌وقفه و یا ۱۲۰۰ تصویر بدون نیاز به شارژ مجدد را برای شما ثبت و ضبط می‌کند. Re با میکرو اس‌دی ۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد که البته تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است.

اچ‌تی‌سی می‌گوید که استفاده از Re بسیار آسان تر از اسمارت فون شماست، چون اساسا نیازی به باز کردن اپلیکیشن دوربین یا تنظیم شات نیست. لنز بسیار عریض این دوربین همه چیز را در صحنه برای شما به ثبت می‌رساند. زل زدن به صفحه نمایش در چنین حالتی حذف می‌شود، بنابراین می‌توانید همزمان با فیلم‌برداری از صحنه، اتفاقات را شکل واقعی با چشمان تمام اچ‌دی خود نیز شاهد باشید!


اچ‌تی‌سی همچنین اضافه کرده که به شکل مداوم برنامه نرم افزاری Re را بهبود خواهد بخشید. بنابراین در هنگام معرفی این محصول به بازار، مطمئنا زمان "آماده به فعالیت شدن” و همچنین "کیفیت تصاویر” در آن بهبود پیدا می‌کند؛ مشکلاتی که ظاهرا باعث عدم رضایت تعدادی از خبرنگاران تست کننده این دوربین بوده است.

اما کار سخت اچ‌تی‌سی در بازاریابی این محصول خواهد بود. کسب رضایت بازار برای خرید یک دوربین ۲۰۰ دلاری علاوه بر یک اسمارت فون دشوار به نظر می‌رسد. در حالی که افراد می‌توانند در صورت تمایل برای ضبط ویدیوهای گشت و گذار و سفر خود از دوربین‌های گوپرو با قیمتی پایین تر بهره ببرند. این محصول نخستین دستگاه غیر اسمارت فونی و تبلتی اچ‌تی‌سی است. باید دید در زمانه ای که اچ‌تی‌سی مشکلات فروش خود را پشت سر می‌گذارد، خواهد توانست دوربین‌های فیلم‌برداری ۲۰۰ دلاری به فروش برساند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مهندسان یک شرکت تولید کننده تجهیزات الکترونیکی عینک هوشمندی ساخته اند که قابلیت اتصال به تلفن های همراه را دارد.شرکت سونی که به طراحی و تولید تجهیزات متنوع الکترونیکی شهرت دارد این عینک هوشمند را رونمایی کرده است.عینک هوشمند سونی مجهز به ریزدوربین پیشرفته ای است که در دل آن تعبیه شده و بر کارایی های آن می افزاید.


این محصول خلاقانه به حسگر تصویری مخصوصی نیز مجهز است که در کنار شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نمای الکترونیکی، حسگر روشناسس و میکروفون، مجموعه ای منحصربفرد به شمار می آید.دوربین 3 مگاپیکسلی این عینک تصاویر شفافی تهیه می کند که به راحتی به تلفن همراه یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید متصل و منتقل می شود.


بدون شک این عینک جدید رقیب جدی برای عینک پوشیدنی شرکت گوگل به شمار می آید هر چند به دلیل برخورداری از پلت فورم ساده تر برای تولید، پیش بینی می شود با استقبال بیشتری مواجه شود.گفته می شود عینک جدید سونی تا پایان سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
 
 
برچسب ها: مهندس ، تجهیزات ، سونی


:: بازدید از این مطلب : 1379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
پاور بانک یا شارژر همراه جهت شارژ وسایل الکترونیکی که با انواع شارژر های یو اس بی شارژ می شوند به کار می رود.

بهترین وسیله برای شارژر انواع موبایل و تبلت و ام پی تری پلیر و دوربین عکاسی شما را از هر گونه نگرانی در مورد شارژر باطری

وسایل الکترونیکی آسوده می کند

پاور بانک دیتاکی با کاربری آسان و شارژ داخلی 4000 میلی آمپر

طراحی منحصر به فرد با کمترین وزن و حجم در مقابل مدل های مشابه

شرکت نشان زندگی دی به عنوان اولین وارد کننده این پاور بانک در ایران افتخار عرضه آن را به شما دارد.   


:: بازدید از این مطلب : 1373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مايكروسافت روز گذشته از سيستم عامل جديد ويندوز خود رونمايي كرد. ويندوز 10، با شعار "آينده ويندوزها" يك منوي استارت جديد و چندين دسكتاپ داشته و ويژگي چند كاره آن ارتقا يافته است.

ويندوز 10 نماينده اولين گام از نسل جديد ويندوز بوده و امكان كسب تجاربي جديد در زمينه كار، بازي و برقراري ارتباطات را براي مشتريان به وجود مي آورد. ويندوز 10 به خواسته هاي مشتريان (مصرف كننده های شخصی و شركت ها) پاسخ مي دهد.

ويندوز 10 بر روي مجموعه اي فوق العاده گسترده از ابزار هاي مختلف، از وسايل اينترنتي خانگي گرفته تا سرورهاي مراكز داده هاي شركت ها در سرتاسر جهان كار خواهد كرد.

بعضي از اين ابزارها، نمايشگر هاي 4 اينچي و برخي ديگر نمايشگر هاي 80 اينچي دارند. حتي بعضي از آن ها نمايشگر ندارند. بعضي از آن ها را در دست نگه داشته و برخي ديگر 3 متر دورتر از شما هستند.

از بعضي از آن ها در اصل با استفاده از فناوري لمسي يا پن استفاده كرده و براي استفاده از بقيه بايد به موس يا كيبورد روي آورد. استفاده از دستگاه هاي كنترل يا ايما و اشارات نيز در مورد برخي دستگاه ها لازم و ضروري بوده و يك سري ديگر از ابزار ها مي توانند بين انواع مختلف ورودي ها يكي را انتخاب كنند.

در ذهن برخي كاربران ويندوز 8 كه مشتاقانه خبر رونمايي از ويندوز جديد را پيش بيني مي كردند، فقط اين سوال پيش آمده كه چه بر سر ويندوز 9 رخ داد؟

در زير پاسخ معاون ويندوز، جو بلفيورز، در توييتر به حدس و گمان ها درباره روند نام گذاري ويندوز جديد را در كنار ويديويي از او و توضيح درباره ويندوز جديد مي بينيم.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 1380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
همه ما به این موضوع فکر می کنیم که در آینده زندگی ما چگونه خواهد بود؟ آیا فرزندانمان در سلامت زندگی خواهند کرد؟ تأثیر تغییرات جوی چگونه خواهد بود؟ آیا جت های قابل حمل با کوله پشتی خواهیم داشت؟ آیا (مثل برخی کهنسالان) من هم گوش های بزرگی خواهم داشت؟ و بسیاری سوالات دیگر.

Orange، یکی از غول های صنعت تلکام به کمک آژانس تبلیغاتی Publicis برای پاسخ دادن به این کنجکاوی، کمپین جدیدی را با نام "خودِ آینده (شما)” یا #FutureSelf راه اندازی نموده است. Publicis به مناسبت بیستمین سالگرد تولد این برند، با کمک فروشگاه مجازیٍ Jam3 این امکان را به وجود آورده که بتوانید گوشه ای از آنچه شمایل شما در آینده خواهد بود را به صورت آنلاین تجربه کنید. Jam3 به کمک نرم افزار ضبط حرکت (motion capture) و ترکیب رندر سه بعدی، شبیه ساز سن و تکنولوژی های مرورگرهایی چون گوگل API، سایتی را خلق نموده است که از طریق آن می توانید با نسخه آینده خود به وسیله وبکم، گفتگو کنید.

پیش از این، سایت هایی وجود داشته اند که می توانستید از طریق آنها تصویر خود را در تجربیات گوناگونی به صورت آنلاین وارد کنید و همچنین اپلیکیشن هایی برای شبیه سازی سن های بالاتر بوده اند، اما این تجربه در کمپین Orange، سفر در زمان را به گونه ای نوین محقق ساخته است. به گفته آدریان بلینا، شریک و مدیر خلاقیت در شرکت Jam3، پروژه ی حاضر تا به امروز پرچالش ترین پروژه ی آنها بوده است: "تکنولوژی پشت این سایت به سطحی جدید از دشواری و خلاقیت دست یافته است. از لحاظ خلاقیت، بزرگترین چالش ما آن بود که به ورای تنها یک سایت تصویری برسیم."

به گفته بلینا به جز ساخت تصاویری تنها به کمک یک مدل که از هر سایز و شکل انسانی را در برگرفته و نهایتاً تا حدودی به واقعیت نزدیک باشند، این تیم باید به نحوی از Google API استفاده می کرد که کاربران بتوانند با خودِ آیندشان گفتگو نیز داشته باشند و این گفتگو می بایست در تلفن همراه و به زبان های مختلف نیز ممکن می شد. او گفت: "ما می دانستیم که این ایده ای دیوانه وار است که دشواری هایی به همراه خواهد داشت. اما ما عاشق نوآوری هستیم و اینکه ببینیم تا چه حد می توانیم تکنولوژی را به پیش ببریم."


 


:: بازدید از این مطلب : 1430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
یک منبع ویتنامی به نام Tinhte.vn، تصاویر منتسب به نسل بعدی تبلت‌های آیپد را در فضای مجازی منتشر کرده است.

یک منبع ویتنامی به نام Tinhte.vn، تصاویر منتسب به نسل بعدی تبلت‌های آیپد را در فضای مجازی منتشر کرده است. انتشار این تصاویر چند ساعت قبل از تایید روز کنفرانس اپل در ماه جاری، اتفاق افتاد.

همان‌طور که گفتیم، اپل پس از شایعات بسیار، ۲۴ مهرماه کنفرانسی را برگزار خواهد کرد تا به احتمال خیلی قوی از نسخه‌ی جدید آیپد رونمایی کند. تصاویر پخش شده از منبع ویتنامی و مشخصاتی که از  تبلت آیپد نمایان است، می‌تواند دقیقا آن چیزهایی باشد که همه‌ی ما انتظارش را از اپل خواهیم داشت.

همان‌طور که از تصاویر پیداست و منبع نیز به آن اشاره داشته است، ما احتمالا با یک تبلت با ضخامت ۷ میلی‌متر روبه رو خواهیم شد. این ضخامت دقیقا چیزی است که در آیفون‌های جدید نیز مشاهده می‌شود. هم‌چنین برای اولین بار قابلیت تاچ‌آیدی به تبلت‌های جدید آیپد اضافه شده است. مقداری در طراحی دستگاه تغییراتی ایجاد شده است و دکمه‌های کنترل صدا نیز طراحی متفاوتی پیدا کرده‌اند.

دکمه‌ی سویچ زاویه چرخش این‌بار بر روی آیپد مشاهده نمی‌شود که به گفته‌ی منبع، احتمالا این کار برای حفظ ضخامت کم دستگاه می‌باشد. با این‌حال همین دکمه در گوشی‌های آیفون ۶ به خوبی گنجانده شده است و مشکلی از بابت ضخامت دستگاه ایجاد نکرده است. چندین نکته‌ی منفی مانند سوراخی غیرمتعارف در پایین دستگاه و دکمه‌ی فلزی بد شکل در تصاویر دیده می‌شود که می‌تواند به خاطر ناتمام بودن طراحی محصول باشد و باید تا روز معرفی محصول نهایی برای دیدن آیپد جدید صبر کرد.

شایعات زیادی درباره‌ی آیپد جدید وجود دارد که تصاویر منتشر شده از منبع ویتنامی یکی از آن‌ها است، اما با وجود این‌که چیزی به کنفرانس اپل برای معرفی آیپد جدید نمانده است، باید صبر کرد و دید آيا اپل می‌تواند با معرفی تبلت جدید خود، تغییر بزرگی را در معادلات بازار به وجود بیاورد یا خیر. 


:: بازدید از این مطلب : 1373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
خیلی زود شما قادر خواهید بود تمام جهان را از نمایی که گوگل تصویر برداری کرده تماشا کنید

خیلی زود شما قادر خواهید بود تمام جهان را از نمایی که گوگل تصویر برداری کرده تماشا کنید. در آخرین بخشی که غول جستجوی اینترنت قصد دارد با سرویس Street View خود به نقشه اضافه کند، نمایی 360 درجه از بیابان‌های بی آب و علف امارات است.

گوگل نقشه برداری از صحرای لیوا که یکی از بزرگترین واحه‌های امارات متحده عربی است (از جنوب ۱۰۰ کیلومتر با خلیج فارس  فاصله دارد) و ۱۶۰ کیلومتر از ابوظبی را در دستور کار خود قرار داده است.

همانطور که شما نیز مطلع هستید، نمی‌توان با دوربین‌هایی که بر روی ماشین گوگل نصب کرده سر به چنین صحرا‌هایی گذاشت. به همین خاطر گوگل تصمیم جالبی گرفته، این شرکت قصد دارد برای نقشه برداری از یک دوربین نصب شده بر روی شتر در این بیابان استفاده کند.

این اولین باری نیست که دوربین‌های شرکت تکنولوژی گوگل به امارات متحده عربی برای تصویربرداری سفر می‌کند. سال گذشته این شرکت تصمیم گرفت با استفاده از دوربین‌های خود تصاویری از برج خلیفه، بلندترین ساختمان ساخته شده در جهان، بردارد. مشخص است که گوگل نقشه برداری خود را از آسمان خراش‌ها شروع کرده و حالا در پی گسترش نقشه برداری آن در خاورمیانه است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
امروز لنوو بصورت رسمی از نسل جدید تبلت‌های یوگا با همان مشخصاتی که در زومیت فاش شده بود و البته بسیاری از رسانه‌های خارجی نیز رونمایی کرد

امروز لنوو بصورت رسمی از نسل جدید تبلت‌های یوگا با همان مشخصاتی که در زومیت فاش شده بود و البته بسیاری از رسانه‌های خارجی نیز رونمایی کرد. در ادامه با تبلت جدید لنوو که به ویدیو پروژکتور داخلی مجهز شده و در دو نسخه‌ی ویندوز و اندروید روانه بازار می‌شوید

لنوو امروز دو سری از تبلت‌های خود را رونمایی کرد. سری اول Yoga Tablet 2 نام دارد و در آن دو تبلت در سایزهای ۸ و ۱۰ اینچ وجود دارد و سری دوم Yoga Tablet 2 Pro نام‌گذاری شده و در آن یک تبلت با ویدیو پروژکتور داخلی رونمایی شده است. همه‌ی تبلت‌های جدید لنوو به پردازنده‌ی اتم اینتل مجهز شده‌اند.

محصول مهم و جدید لنوو Yoga Tablet 2 Pro نام دارد که به یک صفحه‌نمایش ۱۳ اینچ با رزولوشن بسیار بالا مجهز شده است و از یک ویدیو پروژکتور داخلی بهره می‌برد. این اطلاعات دقیقا با آنچه زومیت، ابتدای مهرماه فاش کرد، مطابقت دارند.

بدنه‌ی این تبلت ۱۳ اینچی یکپارچه‌ و زیبا به نظر می‌رسد و لنوو زبان طراحی اختصاصی خود را برای آن در نظر گرفته است؛ زبان طراحی که به کمک اشتون کوچر، طراح تبلت‌های یوگا و بازیگر سینما هالیوود، خلق شده است.

برای روشن کردن پروژکتور داخلی این تبلت می‌توانید از دکمه‌ی فیزیکی که در کنار دستگاه قرار داده شده، استفاده کنید یا از طریق نرم‌افزار مربوطه، تصویر خروجی را کنترل کنید. این پروژکتور قادر است تا تصویر ۱۶:۹ را در سایز ۵۰ اینچ بر روی هر سطحی که مایل باشید به نمایش درآورد.

این تبلت دارای یک جفت اسپیکر ۸ وات است که به همراه یک ساب‌ووفر ۵ وات از JBL کامل می‌شود. رزولوشن صفحه‌نمایش تبلت 2560 در 1440 پیکسل گزارش شده است. اما رزولوشن تصویر خروجی پروژکتور به نظر کمتر از این رزولوشن می‌رسد.

این تبلت از پردازنده‌ی اتم اینتل به همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد.

 همچون بسیاری از ابزارهای سری یوگا لنوو، این تبلت نیز در چهار حالت Hold (وقتی دستگاه را در دست می‌گیرید)، Stand (حالت استاده بر روی پایه دستگاه)، حالت Tilt (حالت خوابیده که پایه دستگاه باعث می‌شود تبلت کمی شیب داشته باشد) و حالت Hang (به صورت آویزان بر روی دیوار) قابل استفاده است. از آنجا که مشخصا بازار هدف این تبلت کاربردهای چندرسانه‌ای خواهد بود، لنوو از یک نمایشگر بزرگ 13.3 اینچی در آن استفاده کرده است. این نمایشگر دارای پنل IPS با شدت روشنایی خوب و رزولوشن QHD است.

در پشت دستگاه دوربین 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار و در جلوی آن یک دوربین 1.6 مگاپیکسل برای مکالمات ویدیویی تعبیه شده است. تبلت Yoga Tablet 2 Pro مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای اتم Z3745 اینتل است که فرکانس کلاک آن روی 1.86 گیگاهرتز تنظیم شده است. همچنین 2 گیگابایت حافظه رم در آن قرار گرفته است.

یوگا تبلت 2 پرو به اندروید 4.4 کیت‌کت مجهز است و ظرفیت باتری لیتیوم-یون آن نیز 9600 میلی آمپرساعت است که برای یک تبلت اندرویدی حتی با نمایشگر 13.3 اینچ، ظرفیت بالایی محسوب می‌شود.

لنوو قیمت ۴۹۹ دلار را برای نسخه‌ی اندرویدی تبلت خود در نظر گرفته و قرار است این محصول را تا آخر این ماه راهی بازار کند. براساس اطلاعاتی که به دست زومیت رسیده، این محصول وارد بازار کشور نیز خواهد شد.

لنوو علاوه بر یوگا تبلت ۲ پرو، دو تبلت ۸ و ۱۰ اینچی خود را در سری Yoga Tablet 2 بروز کرده است. این تبلت‌ها در دو نسخه‌ی متفاوت و با دو سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ و اندروید ۴.۴ روانه بازار می‌شوند تا کاربران بتوانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب کنند. پردازنده‌ی این تبلت‌ها از Mediatek در نسل قبل به اتم نسل جدید بروز شده‌اند. استفاده از پردازنده‌ی اتم اینتل باعث شده است تا لنوو بتواند این تبلت‌ها را در دو نسخه‌ی اندروید و ویندوز راهی بازار کند، چرا که اینتل پشتیبانی از هر دو سیستم‌عامل را در اتم‌ها میسر کرده است.

هر دو مدل ۸ و ۱۰ اینچی از صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برند.

نسخه‌ی ویندوزی هر دو تبلت به همراه اشتراک یک ساله‌ی اکانت آفیس ۳۶۵ عرضه می‌شود. فروش این تبلت‌ها از امروز و با قیمت ۲۵۰ دلار برای مدل ۸ اینج و ۳۰۰ دلار برای مدل ۱۰ اینچ اغاز می‌شود.


 
 


:: بازدید از این مطلب : 1376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
در حقیقت این دوربین نسخه تقویت شده یک دوربین سه‌بعدی معمولی است که می‌تواند عمق بیشتری را در تصاویرش ایجاد کند و شکاف موجود بین دنیای حقیقی و مجازی را پر‌کند.

با ساخت چنین دوربینی میزان درک رایانه از انسان بهبود می یابد و تعامل میان ماشین و انسان تا حد زیادی دست خوش تغییر و تحول می شود. توسط این امکان برای نمونه بازی های سه بعدی با هیجان بیشتری همراه می شود و حین یک ویدئو کنفرانس می توان پس زمینه خود را تغییر و هر عکسی را جایگزین کرد.


اینتل قصد دارد تا این فناوری را روی لپ تاپ ها و حتی اولترابوک هایی که در نیمه دوم سال آینده میلادی به بازار می آید بگنجاند. بعلاوه تبلت ها و گوشی های هوشمند و همچنین تولید نمونه خارجی این نوع دوربین ها هم در دستور کار اینتل قرار دارد.


این دوربین همچنین این امکان را دارد تا مشخصات، نقوش برجسته و شکل اشیا را تشخیص دهد. برای مثال قابلیت این دوربین در تشخیص فاصله، اندازه، عمق، رنگ نقوش و پارامترهای دیگر می تواند به رشد فناوری چاپ سه بعدی هم کمک کند.

تصویری که با چنین اطلاعاتی ثبت شود، می تواند تمامی اطلاعات مورد نیاز برای یک طراحی سه بعدی و چاپ آن را در بر داشته باشد. این دوربین می تواند چشم را نیز زیر نظر بگیرد. با این امکان دوربین می تواند بفهمد که هر شخص با چه کیفیتی یک متن را می خواند و ارزیابی نیز ارائه بدهد.

با استفاده از این ویژگی می توان متوجه شد که دانش آموز با چه دقتی مطالب درسی اش را می خواند، چقدر مطالعه می کند و آیا برای موضوع خاصی به کمک نیاز دارد یا خیر. در نهایت این تکنولوژی می تواند جایگزین ماوس و صفحه کلید هم بشود.

 


:: بازدید از این مطلب : 1428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اگر فردی به شما بگوید چند سالتان است، دو ساعت پیش با چه کسانی تماس گرفته‌اید و چه کسانی با شما تماس گرفته‌اند، الان کجا هستید و در یک تاریخ مشخص کجا بوده‌اید......

 

 

اگر فردی به شما بگوید چند سالتان است، دو ساعت پیش با چه کسانی تماس گرفته‌اید و چه کسانی با شما تماس گرفته‌اند، الان کجا هستید و در یک تاریخ مشخص کجا بوده‌اید، اغلب به چه سایت‌هایی سر می‌زنید و در چه زمان‌هایی ایمیل خود را چک می‌کنید، دوستانتان چه کسانی هستند و مکالمات صورت گرفته میان شما را کلمه به کلمه بداند.

 

اطلاعات حساب بانکی و موجودی حسابتان را در اختیار داشته باشد، تاریخ تولد دوستان و آشنایانتان را نیز بداند و خلاصه هر چیزی را که خودتان هم ممکن است فراموش کنید در اختیار داشته باشد و بتواند آنها را برایتان بازگو کند، باز هم فکر می‌کنید در حریم خصوصی خود زندگی می‌کنید و بسیاری از کارهایی که انجام می‌دهید به‌صورت یک راز در حریم خصوصی شما باقی می‌ماند؟

 

جاسوس‌های همراه
متاسفانه تمام اطلاعاتی که به آنها اشاره کردیم در تلفن‌های هوشمندی که این روزها در دست بسیاری از افراد جامعه است، وجود دارد و دولت‌ها، سازمان‌ها، افراد خرابکار و مهم‌تر از آن سازمان‌های جاسوسی به این اطلاعات دسترسی دارند و می‌توانند بدون کمترین سوال از شما، جزئی‌ترین اطلاعات را درباره‌ شما کسب کنند.

 

تلفن همراه هوشمند یا به عبارت دقیق‌تر دستگاه‌های هوشمند، از مجموعه‌ قطعات الکترونیکی تشکیل می‌شوند که هریک وظیفه‌ای به عهده دارد و در کنار هم وظایف یک رایانه و تلفن را نیز به انجام می‌رسانند.

 

دستگاه‌های هوشمند وسیله‌ای است تا با دوستان خود تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید، برای آنها پیام بفرستید، به وبگردی در اینترنت بپردازید و تمام امور روزمره خود اعم از امور بانکی، چک‌کردن ایمیل‌ها و... را انجام دهید. علاوه بر این وقتی بخواهید عکس یا فیلمی خاطره‌انگیز را برای خودتان ثبت کنید می‌توانید از این دستگاه‌ها کمک گرفته و با استفاده از دوربین تعبیه شده در آنها به عکاسی و فیلمبرداری بپردازید.

 

طبق گزارش مرکز تحقیقات PEW ژوئن 2013، بیش از 56 درصد کاربران آمریکایی از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند؛ یعنی کاربران دستگاه‌های هوشمند بیش از کاربران تلفن‌های همراه معمولی هستند و روز به روز نیز بیشتر می‌شود.

 

بسیار واضح است که افزایش روز به روز استفاده‌کنندگان از دستگاه‌های هوشمند به‌دلیل توانایی آنها در برآورده کردن نیازهای کاربران است. اما آیا می‌دانید برآورده شدن این نیازها به چه قیمتی تمام می‌شود؟

 

منفعت‌طلبان
شاید از خودتان بپرسید نام و تلفن مخاطبان ذخیره شده در دستگاه شما برای چه کسانی مفید است یا اطلاع داشتن از موقعیت مکانی و پیام‌هایی که شما با دوستانتان رد و بدل می‌کنید چه کاربردی می‌تواند داشته باشد؟

 

اولین افرادی که می‌توانند از این اطلاعات نفع ببرند، شرکت‌های تبلیغاتی هستند. این شرکت‌ها براحتی می‌توانند تبلیغات خود را به شما و دوستانتان ارسال کنند. با بررسی محتوای پیام‌های هر فرد به علایق آنها دسترسی یابند و با شناخت بیشتر نسبت به علایق هر فرد، محصول یا خدماتی را به ایشان تبلیغ کنند که همواره به آن نیازمند است.

 

در ادامه هنگامی که کمی عمیق‌تر به مساله نگاه کنیم، به سازمان‌های جاسوسی و دولت‌ها خواهیم رسید. آیا می‌دانید اطلاع داشتن از خواسته‌های واقعی کاربران تا چه حد در تصمیم‌گیری‌ها مهم است؟ روان‌شناسی اجتماعی یکی از پیچیده‌ترین کارهایی است که می‌تواند روی تمام افراد یک شهر یا کشور انجام شود. این نوع روان‌شناسی به دقیق‌ترین شکل ممکن به کمک دستگاه‌های هوشمند مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت و تلویزیون با فرم‌هایی که کاربران بیست و چهار ساعته مشغول پر کردن آنها هستند در حال انجام است و سازمان‌های جاسوسی از نتایج این اطلاعات استفاده‌های بسیاری می‌برند.

 

چشمان بیدار، گوش‌های شنوا
هر کاربر می‌تواند تعریف مشخصی برای حریم خصوصی داشته باشد. ممکن است به عقیده یک کاربر، فاش شدن فهرست مخاطبان یا بررسی پنهانی پیام‌های رد و بدل شده و مکالمات صورت گرفته با تلفن همراه اصلا مهم نباشد. ممکن است کاربر دیگری انتشار یافتن برخی عکس‌هایش در فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی یا مشاهده آنها از سوی افراد بیگانه را نقض حریم خصوصی نداند، اما به‌ نظر شما آیا کاربری وجود دارد که حریم خصوصی نداشته باشد؟

مطمئنا کاربرانی با این عقاید نیز حرف‌هایی دارند که نمی‌خواهند توسط هیچ فرد دیگری خوانده یا شنیده شود یا عکس‌هایی دارند که نمی‌خواهند هیچ‌جا منتشر شود یا نگاه بیگانگان به آنها بیفتد.

 

دوربین، میکروفن، دستیار صوتی، حسگر ژیروسکوپ، حسگر شتاب‌سنج، حسگر نور، مجاورت‌سنج، فشارسنج، دماسنج، موقعیت‌یاب GPS و بسیاری از این قبیل موارد از امکاناتی است که در دستگاه‌های هوشمند ذکر می‌شوند، اما آیا می‌دانید هرکدام از این ابزارها می‌توانند به‌عنوان چشم‌ها و گوش‌هایی برای جاسوسی از شما کاربرد داشته باشند؟

 

چطور ممکن است؟
دوربین تلفن همراه شما به هزار و یک دلیل اعم از آلودگی به ویروس‌ها، حفره‌های موجود در نرم‌افزارها و نصب نرم‌افزارهای مخرب روی دستگاه می‌تواند خودبه‌خود به ثبت تصاویر اطراف دستگاه بپردازد. صدای محیط براحتی با میکروفن قابل ضبط شدن است و دستیار صوتی که شما فکر می‌کنید همیشه به سخنان شما گوش می‌دهد تا فرمان‌هایتان را اجرا کند، می‌تواند براحتی مثل یک وسیله‌ شنود، صدای محیط را برای مقاصد دیگری ثبت و ضبط کند.

 

تجهیزات مکان‌یابی نیز به شما این امکان را می‌دهند تا موقعیت خود را روی نقشه مشاهده کنید و از امکاناتی مانند مسیریابی بهره‌مند شوید، اما آیا می‌توانید با اطمینان بگویید موقعیت شما در هر لحظه برای مقاصد دیگری ثبت و به سرورهای مختلف ارسال نمی‌شود؟

 

اما با کمی واقع‌بینی براحتی می‌توان نتیجه گرفت که نه تنها فعالیت‌ها و کارهایی که با دستگاه هوشمند انجام می‌دهید ثبت و ضبط می‌شود و توسط افراد بیگانه قابل مشاهده است، بلکه رفت و آمدها، صحبت‌ها و هرآنچه اتفاق می‌افتد و قابل مشاهده است نیز می‌تواند توسط دستگاه هوشمند شما ثبت و ضبط شود.

آزادی‌های یواشکی
هنگامی که بخواهید برنامه‌ای را روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید، اطلاعاتی شامل بخش‌ها و تجهیزاتی که به وسیله نرم‌افزار مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای شما به‌ نمایش درمی‌آید. کدام کاربر می‌تواند حدس بزند که ممکن است حسگر ژیروسکوپ، مکالمات او را شنود کند؟ این حسگر بخصوص در بازی‌ها کاربرد دارد و برای کنترل حرکت به سمت چپ و راست مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما آیا می‌دانید بتازگی پژوهشگران دانشگاه استنفورد ثابت کرده‌اند با به‌کارگیری برخی ترفندها می‌توان از اطلاعات جمع‌آوری شده با ژیروسکوپ برای شنود مکالمات استفاده کرد؟

 

این حسگر می‌تواند ارتعاش حاصل از امواج هوا را ثبت کند و هنگامی که کاربر صحبت می‌کند نیز این ارتعاشات پدید می‌آیند. پژوهشگران موفق شده‌اند با طراحی نرم‌افزاری این ارتعاشات را رمزگشایی کنند و مواردی همچون اعداد یا جنسیت فرد گوینده را تشخیص دهند. پس توجه داشته باشید صحبت‌های یواشکی و آرام شما نیز می‌توانند به وسیله ژیروسکوپ ثبت شوند و یواشکی حرف‌زدن‌هایتان نیز آزادانه نیست.



:: بازدید از این مطلب : 1399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
هفته گذشته شرکت HP اعلام کرد که در حال کار روی یک ساعت هوشمند مدرن و لوکس است.ما این اولین بار نیست که.....
هفته گذشته شرکت HP اعلام کرد که در حال کار روی یک ساعت هوشمند مدرن و لوکس است، اما این اولین بار نیست که این شرکت قصد دارد ساعتی جالب را به بازار عرضه کند. حالا گویا این شرکت تصمیم گرفته است تا اولین ساعت ماشین حسابی دنیا را تولید کند.


در حالی که اغلب شرکت‌های تکنولوژی این روزها در حال وارد شدن به بازار ساعت‌های هوشمند هستند، شرکت HP تصمیم گرفته است تا ساعتی بسازد که روی آن ماشین حسابی کامل قرار داده شده است. به این ترتیب کاربران این ساعت علاوه بر در اختیار داشتن یک ساعت، یک ماشین حساب کامل و حرفه‌ای را هم در اختیار خواهند داشت.


ظاهر بزرگ این ساعت به شکلی مدرن و جالب طراحی شده است؛ قاب دور ساعت طلایی رنگ است و دکمه‌های آن طراحی خاصی دارند. ساعت‌های ماشین حسابی شاید تا حالا توسط یک شرکت معروف و شناخته شده و با طراحی ظاهری فکر شده و هوشمند ساخته نشده بودند، اما حالا این نمونه ساعت از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و قرار شده با قیمتی گران و در حدود 14 هزار و 500 دلار به بازار عرضه شود



:: بازدید از این مطلب : 1671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
لپ تاپ های ارزان و در عین حال کارآمد به لپ تاپ های دانشجویی معروف اند و البته این بدان معنا نیست که استادان و مدیران و کارمندان و دیگران از این ابزارهای مدرن استفاده نکنند. در این مقاله از سابت تک شو به برسی 10 لپ تاپ می پردازیم. .....
 در اختیار داشتن یک لپ تاپ مناسب به ویژه برای دانشجویان به منظور برگزاری جلسه کنفرانس خود و یا انجام پژوهش های مختلف، آماده سازی پروژه های دانشجویی و ... از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه این مطلب برخی از لپ تاپ های مناسب برای دانشجویان را معرفی می کنیم و البته تأکید می کنیم که بازار نه چندان با ثبات ایران قواعد خود را دارد!!

کروم بوک ها یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای دانشجویان هستند. آنها سریع، از نظر تعمیر و نگهداری کم هزینه و سبک وزن هستند. ایسر C720از یک پردازنده 1.40 گیگاهرتزی سلرون سود می برد و همانند کروم بوک های دیگر بسیار سریع بوت شده و امکان دسترسی به وب و یا نوشتن نکات را فراهم می کند. البته کروم بوک ها محدودیت هایی دارند که باید به آنها توجه شود. در کروم بوک ها کاربر به استفاده از محصولات گوگل و برنامک های وب کروم استور که در مرورگر اجرا می شوند، محدود شده است.

فضای ذخیره سازی کروم بوک ها به طور معمول اندک است که در مورد ایسر C720برابر با 16 گیگابایت بوده اما هر چیزی را می توانید در فضای ابری ذخیره کنید. چاپ کردن نیز یکی دیگر از مشکلات است زیرا باید از چاپگری که پروتکل گوگل پرینت کلود را پشتیبانی می کند، استفاده کنید. اتصال به اینترنت یکی از لازمه های استفاده از کروم بوک ها است. ایسر C720وسیله ای سبک وزن برای انجام پژوهش و یادداشت برداری است. می توانید همه چیز را روی فضای ابری
ذخیره کرده و از دستگاه های دیگر به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 
اچ پی کروم بوک 11 دارای پردازنده آرم بوده که قدرت لازم برای انجام کارهایی که از یک کروم بوک انتظار می رود - جستجو در وب، نوشتن مقاله، مشاهده ایمیل - را دارا است. فضای ذخیره 16 گیگابایتی اس‌اس‌دی سرعت بالایی دارد و تا زمانی که اتصال وای فای در اختیار داشته باشید به 100 گیگابایت فضای ذخیره ابری در گوگل درایو - استفاده از آن تا دو سال رایگان است - دسترسی دارید.

اچ پی کروم بوک 11 از صفحه کلید مناسب، صفحه نمایش 11 اینچی آی‌پی‌اس با رزولوشن 1366×768با کیفیت مناسب نسبت به قیمت دستگاه سود می برد. یکی از نقاط ضعف آن عمر باتری حدود پنج ساعت محسوب می شود که کمتر از حد مورد انتظار برای یک کروم بوک است.


 

تعدا زیاد لپ تاپ های لنوو با طراحی ساده و قیمت پایین کمی عجیب بوده اما گزینه هایی خوب برای لپ تاپ های دانشجویی هستند. لنوو G500sمدل به روز شده مدل G505بوده و از پردازنده اینتل پنتیوم 2020Mبا فرکانس 2.4 گیگاهرتز سود می برد. به همراه رم قابل توجه 8 گیگابایتی، این مدل به راحتی ویندوز 8 را اجرا کرده و برای انجام فعالیت های عادی روزانه دانشجویان به میزان کافی سریع است.

با این وجود، لنوو G500sاز صفحه کلید خوبی سود نمی برد. گرافیک مجتمع اینتل اچ دی می تواند نیازهای اولیه کاربر را پاسخگو بوده اما برای بازی های سنگین مناسب نیست. نمایشگر 15.6 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1366×768پیکسل است. از نظر امکانات ارتباطی لنوو G500sدارای دو درگاه USB 3، وای فای داخلی و یک دی وی دی رایتر است. دیسک سخت با ظرفیت یک ترابایت نیز در اختیار کاربر قرار دارد.

 
 
این دستگاه سبک وزن با قابلیت حمل آسان می تواند هم به صورت لپ تاپ و هم تبلت با قابلیت اجرای ویندوز 8.1 مورد استفاده قرار بگیرد. عمر باتری قابل توجه 11 ساعتی نیز T100را به گزینه ای چشمگیر مبدل کرده است. ایسوس ترانسفورمر بوک T100دارای نمایشگر 10.1 اینچی، پردازنده اینتل اتم Z3740، دو گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. از این رو نیروی کافی برای انجام وظایف عادی روزانه در این دستگاه قرار دارد. همچنین، با تعبیه درگاه مایکرو اس دی امکان افزایش فضای ذخیره سازی وجود دارد. صفحه کلید ایسوس T100کوچکتر از حالت عادی بوده و نمایشگر آن از وضوح 1366×768پیکسل سود می برد.



اچ پی پاویلیون 15 لپ تاپی قابل اعتماد با قیمت مقرون به صرفه و مجهز به ویندوز 8 است. این دستگاه از پردازنده AMD A4-500با فرکانس 1.5 گیگاهرتز سود می برد که تقریبا از قدرت لازم برای پوشش تمامی نیازهای دانشجویان برخوردار است.

چهار گیگابایت رم، دیسک سخت به ظرفیت 750 گیگابایت و دی وی دی رایتر از دیگر امکانات آن هستند. عمر باتری آن حدود پنج ساعت و 30 دقیقه است. نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح 1366×768پیکسل اگرچه از کیفیت بالایی برخوردار نیست اما از طریق درگاه HDMIمی توانید این لپ تاپ را به نمایشگری دیگر متصل کنید.


ایسوس V550CAدارای نمایشگر لمسی است و به خوبی می تواند نیازهای کاربر خود را برطرف کند. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i7-3537Uبا فرکانس 2.50 گیگاهرتز و 6 گیگابایت رم است که عملکرد روان و مناسب دستگاه را تا حد زیادی تضمین می کنند. دیسک سخت با ظرفیت یک ترابایت نیز این مجموعه را کامل می کند.

نمایشگر 15.6 اینچی تی‌افت‌تی با وضوح 1366×768پیکسل و فقدان درایو نوری اندکی ناامیدکننده هستند. با این وجود، طراحی نازک، سبک و آلومینیومی ایسوس V550CAبه رغم وضوح پایین نمایشگر آن را به لپ تاپی قابل اعتماد برای دانشجویان مبدل می کند.


وزن 2.1 کیلوگرمی، حمل و نقل این لپ تاپ را اندکی دشوار می کند اما در قبال هزینه پرداختی امتیازات خوبی را دریافت خواهید کرد. نمایشگر 15.6 اینچی تی‌افت‌تی لمسی با قبلیت لمس 10 انگشت و واکنش خوب از آن جمله است. با به کار گیری پردازنده AMD A4-4355Mبا فرکانس 1.9 گیگاهرتز، ویندوز 8 عملکرد روانی داشته که با 8 گیگابایت رم و دیسک سخت یک ترابایتی همراهی می شود.

این لپ تاپ فاقد درایو نوری است و البته از قدرت گرافیکی بالایی نیز سود نمی برد. صفحه کلید و ترک پد خوب این دستگاه شما را ناامید نمی کنند. از امکانات ارتباطی آن می توان به درگاه های USB 3و HDMIاشاره کرد. عمر باتری پنج تا هفت ساعته، این مجموعه را کامل می کند.


این مدل به نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح 1366×768 پیکسل، پردازنده اینتل Core i5-3230M، 8 گیگابایت رم، دیسک سخت با ظرفیت یک ترابایت، کارت گرافیک انویدیا جی فورس GT 740M مجهز است. بر همین اساس، نه تنها گزینه ای مناسب برای انجام امور درسی بلکه سپری کردن اوقات فراغت محسوب می شود. البته عملکرد گرافیکی بالا عمر باتری پایین سه ساعتی را به همراه داشته است.

نوو یوگا 11S یک لپ تاپ هیبریدی با نمایشگر 11.6 اینچی است. این دستگاه از پردازنده اینتل Core i7، فضای ذخیره 256 گیگابایتی اس‌اس‌دی و 8 گیگابایت رم سود می برد. بر همین اساس، از قدرت لازم برای انجام فعالیت های مختلف دانشجویی با قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار خواهید بود. به رغم کوچک بودن صفحه کلید، کار با آن راحت است. لنوو یوگا 11S فاقد درگاه USB 3 بوده و طول عمر باتری آن در محدوده سه ساعت قرار دارد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 1460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
این خبر برای ما جالب بود شما را نمی دانیم!. روسیه دیگر نمی خواهد از پردازنده های اینتل و ای ام دی در کامپیوترهای دولتی خود استفاده کند

این خبر برای ما جالب بود شما را نمی دانیم!. روسیه دیگر نمی خواهد از پردازنده های اینتل و ای ام دی در کامپیوترهای دولتی خود استفاده کند. بله درست شنیدید روسیه می گوید به پردازنده تولید اینتل و ای ام دی اطمینان ندارد و می خواهید از پردازنده تولید داخل به جای این پردازنده ها استفاده کند! (خدا به داد برسد). براساس اطلاعات منتشر شده قرار است چیپ ست Baikal جایگزین پردازنده کشور رقیب شود. محصولات اولیه شامل Baikal M و M/S است که براساس معماری 64 بیتی واحدهای پردازشی Cortex A-57 که ساخت کشور انگلیس است طراحی شده است که در فرکانس دو گیگاهرتز فعالیت می کنند.

هنوز اطلاعات دقیق در مورد دیگر ویژگی های این پردازنده منتشر نشده است و معلوم نیست که منتشر شود. این پردازنده در ابتدا در کامپیوترها دولتی استفاده شود. براساس براوردهای انجام شده در این بخش 700 هزار کامپیوتر شخصی با ارزش 500 میلیون دلار و 300 هزار کامپیوتر سرور با ارزش 800 میلیون به فروش می رسد که با در نظر گرفتن تعداد کل 5 میلیون دستگاه(مجموع کل کامپیوترهای موجود)، یک بازار مناسب با ارزش 3.5 میلیارد دلار را فراهم آورده است. به نظر می رسد درگیری این دو کشور حتی به بحث استفاده از فناوری های سخت افزاری هم رسیده است و روسیه می خواهد کلا مستقل شود! این پردازنده بوسیله شرکت T-Platforms و با همکاری شرکت Rostec and Rosnano طراحی شده است. اسم این پردازنده از نام دریاچه ای با این نام که عنوان عمیق ترین دریاچه آب شیرین دنیا را دارد گرفته شده است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
شرکت گیگابایت به تازگی تصویری از جعبه و مادربرد X99 GAMING G1 WIFI منتشر کرده است. این مادربرد که از سوکت LGA 2011-3 بهره گرفته

شرکت گیگابایت به تازگی تصویری از جعبه و مادربرد X99 GAMING G1 WIFI منتشر کرده است. این مادربرد که از سوکت LGA 2011-3 بهره گرفته، قابلیت پشتیبانی از تمام پردازنده های شش و هشت هسته ای خانواده Haswell E را دارد. این مادربرد دارای 8 شکاف حافظه رم DDR4 است که از اتصال چهار کاناله پشتیبانی می کند. سرعت حافظه های DDR4 بسیار سریع تر از DDR3 است و فرکانس پایه آن از 2133 مگاهرتز بر ثانیه آغازمی شود. ده عدد پورت SATA 6 در پانل پشتی این مادربرد تعبیه شده که دو عدد از آنها قابلیت اتصال SATA EXPRESS را دارند.

همچنین این دو درگاه با یک شکاف M.2 تکمیل شده اند. در محوطه شکاف M.2 یک شکاف mini PCIe وجود دارد که شامل یک ماژول Wi-Fi با آنتن در پانل پشتی می باشد. اینطور که از تصاویر پیداست کاربر می تواند همزمان از شکاف M.2 و ماژول Wi-Fi به همراه چند کارت گرافیک استفاده کند. طراحی هیت سینک ها در قسمت پایینی مادربرد به حالتی است که مزاحم اتصال قطعات دیگر نشود. با توجه به اینکه قسمت پانل پشتی مادربرد در تصاویر منتشر شده آنچنان قابل مشاهده نیست، اما می توان گفت که در پایین مادربرد دو پورت USB3 و USB2 و یک عدد ThunderBolt وجود دارد. این مادربرد مانند مادربرد Z97X-GAMING G1 WIFI-BK که قدرتمند ترین مادربرد گمینگ سری Z97 به شمار می رود، دارای فن آوری های صوتی بسیار قوی با AMP-UP و پردازنده 4 هسته ای Creative Core 3D است که انتظار می رود کیفیت صدا بالایی داشته باشد. یک چیپ ست شبکه Killer E2200 به همراه کارت شبکه اینتل در این مادربرد تعبیه شده است که به صورت ترکیبی بالاترین سطح اتصال به شبکه را فراهم می سازد این مطالب براساس تصاویر منتشر شده است و هنوز اطلاعات رسمی از این مادربرد پخش نشده است. طبق اعلام گیگابایت این مادربرد به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 1362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
در حاشیه کنفرانس توسعه دهندگان بازی های رایانه ای (ChinaJoy) یکی از مدیران اجرایی شرکت گیگابایت اعلام کرد...

در حاشیه کنفرانس توسعه دهندگان بازی های رایانه ای (ChinaJoy) یکی از مدیران اجرایی شرکت گیگابایت اعلام کرد قرار است شرکت Nvidia شهریور ماه امسال (September 2014) نسل جدید کارت گرافیک سطح بالای خود یعنی GeForce GTX 880 را ارائه کند. وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که گیگابایت نیز کار ساخت و طراحی و تولید محصولی منطبق با این هسته گرافیکی و با نام G1 Gamer را آغاز نموده است.

 این محصول همراه با یک خنک کننده بزرگ و قوی طراحی خواهد شد که توانایی دست و پنجه نرم کردن با گرمای تولید شده در 650 وات را دارد. زمانیکه سرعت چرخش فن ها کاهش می یابد سیستم خنک کننده به صورت انفعالی و بدون توجه به فشار روی هسته گرافیکی، توانایی خنک کردن آن را خواهد داشت و فن ها فقط در دمای بالا شروع به کارکردن می کنند. هنوز از زمان عرضه دقیق و همچنین قیمت این محصول اطلاعاتی در دست نیست.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 1444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سونی جزو اولین تولید کنندگانی بود که به فکر ساخت تلفن ضدآب افتاد. از کیفیت بالای بدنه‌ی پرچمداران سونی زیاد می‌شنویم

سونی جزو اولین تولید کنندگانی بود که به فکر ساخت تلفن ضدآب افتاد. از کیفیت بالای بدنه‌ی پرچمداران سونی زیاد می‌شنویم و حالا داستانی دیگر داریم درباره‌ی اکسپریا Z2. تلفنی که می‌تواند ساعت‌ها زیر آب، سالم باقی بماند.
در CES 2013 سونی تلفن Xperia Z را با بدنه‌ی ضد آب معرفی کرد. دو پرچمدار بعدی سونی نیز با همین قابلیت به بازار عرضه شدند. به گفته‌ی سونی Xperia Z2 می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در آبی به عمق ۱.۵ متر دوام بیاورد اما گویا آن‌ها در مورد قابلیت‌های پرچمدار خود شکسته نفسی کرده‌اند.

آقای الکساندر ماگزین از اهالی گوتنبرگ سوئد در تعطیلات آخر هفته‌ی خود به اسکی روی آب می‌پردازد. او در یکی از این ماجراجویی‌ها Xperia Z2 خود را درون قایق جای می‌گذارد و برای اسکی از قایق بیرون می‌رود اما وقتی بر می‌گردد متوجه می‌شود از تلفن عزیزش خبری نیست و امواج آن را به دریایی انداخته که حداقل ۱۰ متر عمق دارد. وقتی به خشکی بر می‌گردند الکساندر شماره‌ی خود را می‌گیرد و با تعجب متوجه می‌شود که تلفنش هنوز زنگ می‌خورد. او که برای نجات گوشی کاری از دستش برنمی‌آمده به محل زندگی خود بر می‌گردد و جریان را برای دوست غواصش تعریف می‌کند. ایشان هم با عجله‌ی زیاد پس از ۶ هفته به زیر آب می‌رود و گوشی را پیدا می‌کند.

Xperia Z2 در حالی که شیشه‌ی پشتش ترک خورده بود و باطری‌اش کاملا خالی بود پیدا می‌شود اما پس از اتصال به شارژر، چشمک زن LED روشن می‌شود و پس از شارژ کامل دستگاه به خوبی روشن می‌شود و کار می‌کند. این کیفیت ساخت فوق‌العاده را به مهندسان سونی تبریک می‌گوییم.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 1408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گوگل به تازگی گزارش‌های جدیدی در خصوص محکم شدن جای پای اندروید 4.4 کیت‌کت در دنیای این اکوسیستم منتشر کرده است.

گوگل به تازگی گزارش‌های جدیدی در خصوص محکم شدن جای پای اندروید 4.4 کیت‌کت در دنیای این اکوسیستم منتشر کرده است. بر اساس آمار جدید، در ابتدای آگوست این نسخه از اندروید با 20.9 درصد، بر روی حدود یک پنجم دستگاه‌های اندرویدی اجرا شده است.

 آمار 20.9 درصدی در قیاس با سهم 17.9 درصدی ماه جولای پیشرفت خوبی محسوب می‌شود که نمایانگر افزایش سیر تسلط این نسخه خصوصا با در نظر گرفتن میزان 14.9 درصدی ماه ژوئن است. گوگل توضیحی در خصوص ثبات این رشد ارائه نکرده، اما فهمیدن این مساله چندان مشکل نیست. نام‌های بزرگی همچون ال‌جی جی۳ و گلکسی تب اس آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید را برای طیف وسیعی از مخاطبان به همراه آورده‌اند و بسیاری از دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز همچنان در حال دریافت بروزرسانی مربوط به این نسخه هستند.
پر واضح است که این افزایش سهم به لطف کاهش سهم نسخه‌های پیشین رخ داده است. تمامی نسخه‌های قبل از کیت‌کت در آمار جدید با کاهش سهم روبرو بوده‌اند. نسخه‌ی ساندویچ بستنی تنها اندکی بیش از 10 درصد بازار را در اختیار دارد و بزودی با تک رقمی شدن روبرو خواهد بود. اما اینکه در نهایت کیت‌کت قسمت اعظم بازار را در اختیار خواهد گرفت یا خیر خود مساله‌ی جداگانه‌ای است. اندروید اِل تنها چند ماه با عرضه‌ی رسمی فاصله دارد و آنچنان بروزرسانی بزرگی محسوب می‌شود که نسخه‌های قبل از آن، مجال رشد بیشتر را به خود نخواهند دید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 1387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

لیست قیمت

 

قیمت ماشین حساب



:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
این نوت‎بوک با صفحه چرخشی و تاچ خود یک tablet Notebook هست که با استفاده از نسل چهارم پردازنده‌های Core i5 اینتل

این نوت‎بوک با صفحه چرخشی و تاچ خود یک tablet Notebook هست که با استفاده از نسل چهارم پردازنده‌های Core i5 اینتل و با قرار‌گیری در رنج Ultra Book ها با صفحه‌نمایش 11.6 اینچی خود در رزلوشن 1366*768 به کاربر حس داشتن یک Tablet labtop خوب را خواهد داد. همچنین این نوت‌بوک با دو درگاه برای نصب مموری، قابلیت ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت را دارا می باشد.

 

استفاده از هاردهای جامد در نسخه ی خاص از این مدل باعث سرعت بهتر و بهینه تر و همچنین قابلیت جابه‌جایی آسان‌تر را فراهم کرده است. همچنین باطری Li-polymer این دستگاه باعث شده شارژ بیش از 8 ساعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

 

از جمله ویژگی‌های نسخه Full Config این دستگاه می توان به پشتیبانی از سیم‌کارت برای ارتباط اینترنت 3G و کیبورد دارای نور پس‌زمینه اشاره کرد.

وزن این دستگاه در نسخه تنها با هارد جامد 1.39KG است و در نسخه به همراه هارد‌دیسک و هارد جامد 1.49 گرم است.

این دستگاه دارای یک داکت برای شارژ سریع‌تر نیز هست که امکان اتصال به صورت عمودی برای اشغال کمترین فضا را نیز دارد! همچنین این داک به اسپیکر قوی تجهیز شده که با بهره‌گیری از صدای دالبی باعث تکامل کامل این دستگاه شده است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 1484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
حافظه فلش موبایلی FlowerCandy برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و دستگاه‌هایی که از فناوری( USB OTG USB On The Go) بهره می‌برند

حافظه فلش موبایلی FlowerCandy برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و دستگاه‌هایی که از فناوری USB OTG (USB On The Go) بهره می‌برند توانایی شناسایی و استفاده از آن را خواهند داشت. FlowerCandy که ظاهری شبیه به گُل دارد، می‌تواند روشی سریع برای به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم هم باشد. کافی است حافظه AH172 را به دستگاه هوشمند اندرویدی خود وصل کرده و پس از کپی‌کردن فایل‌های مورد نظر با سرعتی بالا، حافظه فلش را به دوستتان بدهید تا او هم فایل ها را روی دستگاه خود کپی کند. استفاده از این روش در مقایسه با استفاده از اتصال بلوتوث یا انتقال فایل‌ها روی کامپیوتر، از سرعتی بسیار بالاتر برخوردار خواهد بود.

استفاده آسان و بدون نیاز به هیچ گونه مراحل مقدماتی برای راه‌اندازی استفاده، باعث شده تا FlowerCandy AH172 به راهکاری ساده و سریع و همچنین ابزار جانبی عالی برای دارندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. این حافظه فلش در ظرفیت‌های بسیار متنوعی شامل 8، 16 و 32 گیگابایت تولید شده است که می‌تواند کمک حال خوبی برای ظرفیت محدود حافظه ذخیره‌سازی داخلی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها باشد. این مساله به خصوص برای دارندگان تبلت‌ها و گوشی‌هایی که فاقد امکان نصب حافظه جانبی هستند، اهمیت بسیار بالایی دارد.

ظاهر جالب و استفاده از رنگ‌های جذاب باعث شده تا این محصول متمایز از دیگر تولیدات قرار گیرد. بدنه سیلیکونی AH172 کاملاً سازگار با محیط زیست بوده و حس خوبی در زمان حمل‌و‌نقل و استفاده از آن ایجاد می‌کند. اپیسر دو رنگ صورتی Romantic Peach و آبی Fresh Blue را در این سری مورد استفاده قرار داده است تا با روحیات افراد مختلف سازگاری و هماهنگی داشته باشد. در ضمن FlowerCandy AH172، دارای یک مبدل USB 2.0 نیز است که امکان اتصال آن به پورت‌های USB 2.0 کامپیوتر و لپ‌تاپ را نیز فراهم سازد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
هر دو مانیتور جدید AOC از پنل IPS بهره می‌برند و از این رو دارای زاویه دید وسیع و دقت در نمایش صحیح رنگ‌ها هستند.

هر دو مانیتور جدید AOC از پنل IPS بهره می‌برند و از این رو دارای زاویه دید وسیع و دقت در نمایش صحیح رنگ‌ها هستند. هر دو مانیتور از رزولوشن 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کنند و دارای اسپیکر، میکروفون و وب کم داخلی هستند تا کاربر نیازهای چندرسانه‌ای خود را نیز از طریق آن مرتفع نموده و مکالمه تصویری را بدون نیاز به ابزار جانبی تجربه کند.

مانیتور ۲۱ اینچ لمسی این شرکت با نام i2272Pwhut  و مدل ۲۳.۵ اینچی با نام i2472Pwhut شناخته می‌شوند.

بدون شک امکان استفاده از این مانیتورها بدون نیاز به لمس صفحه و از طریق ماوس و صفحه کلید وجود دارد، اما اگر طرفدار رابط کاربری مدرن ویندوز ۸ هستید به راحتی از طریق این مانیتور قادر به کنترل سیستم و بکار بردن کلیه دستورات ترکیبی لمسی خواهید بود.

مانیتورهای ۲۱.۵ و ۲۳.۶ اینچی جدید AOC همچنین دارای دو درگاه HDMI و یک ورودی D-Sub بوده و علاوه بر این، به یک درگاه USB مجهز شده است تا به کامپیوتر متصل شده و دستورات لمسی دریافت شده را به سیستم‌عامل ارجاع دهند. اگر این اتصال USB با کامپیوتر انجام نشود، قابلیت لمسی مانیتور کار نخواهد کرد.

مانیتورهای لمسی جدید AOC از ماه آینده روانه بازار خواهند شد اما هنوز قیمت آن‌ها تعیین نشده است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
صفحه کلید این لپ‌تاپ قابل برنامه‌ریزی است و کاربر می‌تواند بخش بخش آن را براساس نیاز خود برنامه ریزی کند

صفحه کلید این لپ‌تاپ قابل برنامه‌ریزی است و کاربر می‌تواند بخش بخش آن را براساس نیاز خود برنامه ریزی کند تا در بازی‌های مختلف، کارایی مورد نظر کاربر را برآورده کند. کاربر می‌تواند نور پس زمینه کلیدها را نیز براساس میل خود تغییر دهد.

لپ‌تاپ Razer Blade از پردازنده Core i7 4702HQ با چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد که در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم DDR3L با باس 1600MHz و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD قرار داده شده است. اگر سر کیسه را بیشتر شل کنید قادر خواهید بود تا Razer Blade را با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت خریداری کنید. مهم‌ترین بخش سخت‌افزاری برای گیمرها، کارت گرافیک است و ریزر نیز به این بخش از سیستم توجه ویژه داشته و از یک کارت گرافیک GTX 870M با ۳ گیگابایت حافظه رم GDDR5 بهره برده است. این کارت گرافیک از فناوری‌های اختصاصی انویدیا شامل ShadowPlay, GameStream و Battery Boost پشتیبانی می‌کند.

 

این لپ‌تاپ همچنین به یک رادیو دو بانده 7260HMW تجهیز شده است که از استاندارد پرسرعت b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Razer Blade به همراه نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱ و طول عمر باتری حدود ۶ ساعت روانه بازار جهانی می‌شود و قیمت 2,199 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 1571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
به نظر می‌رسد که فعالیت‌های لنوو در بازار تبلت‌ها بسیار جدی است و این کمپانی چینی با انبوهی از تبلت‌های متنوع در این بازار حضور پررنگی یافته است.

به نظر می‌رسد که فعالیت‌های لنوو در بازار تبلت‌ها بسیار جدی است و این کمپانی چینی با انبوهی از تبلت‌های متنوع در این بازار حضور پررنگی یافته است. اخیرا شایعاتی مبنی بر محصولات جدید 7 اینچی این کمپانی با نام‌های IdeaTab A3300 و A3500 مطرح شده بود. همچنین گفته می‌شود که تبلت 8 اینچی این کمپانی با نام IdeaTab A5500 و مدل 10 اینچی IdeaTab A7600 نیز در راهند. حال برخی فروشگاه‌های آنلاین این تبلت‌ها را در لیست کاتالوگ‌های آتی خود قرار داده‌اند. البته به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید از شیوه نام‌گذاری جدیدی تبعیت خواهند نمود. به عنوان مثال مدل 7 اینچی با نام IdeaTab A7، مدل 8 اینچی با نام IdeaTab A8 و بالاخره مدل 10 اینچی با نام IdeaTab A10 شناخته خواهند شد.

آیدیاتب A10 لنوو با یک کیبورد بلوتوث ارائه می‌گردد که علاوه بر کارکرد کیبورد نقش یک کاور را نیز برای تبلت بازی می‌کند. نسخه A10-70 مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک MTK 8382 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از وای‌فای و نمایشگر 10 اینچی IPS خواهد بود. بر چسب قیمت این محصول نیز حدودا 250 یورو اعلام شده است. نسخه دیگری از این تبلت با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی MTK 8121 نیز عرضه خواهد شد که اندکی قیمت پایین‌تری داشته و حدودا با برچسب قیمت 211 یورو ارائه خواهد شد.

مدل A7-50 ارزان‌ترین محصول از سری تبلت‌های جدید لنوو است. این دستگاه مجهز به یک پردازنده MTK 8121 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، حافظه رم 1 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت، اتصال وای‌فای و یک نمایشگر 7 اینچ IPS است که در داخل بدنه‌ای به رنگ آبی بسیار تیره قرار گرفته‌اند و با قیمت 125 یورو روانه بازار می‌گردد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که ادعا شده رابط‌کاربری جدید اچ‌تی‌سی روی نسل پیشین این تلفن‌هوشمند نصب شده و روی آن نشان داده می‌شود.


ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که ادعا شده رابط‌کاربری جدید اچ‌تی‌سی روی نسل پیشین این تلفن‌هوشمند نصب شده و روی آن نشان داده می‌شود. اما تغییرات رخ داده در نسخه‌ی جدید رابط‌کاربری سنس به چه ترتیب هستند؟ همانطور که در این ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، تغییر آنچنانی در ظاهر این سیستم ایجاد نشده است، اما می‌توان شماری از ویژگی‌های جدید را در آن مشاهده کرد. با استفاده از ویژگی Motion Launch که شامل شماری از ژست‌های حرکتی است، می‌توان با لمس صفحه‌ی نمایش یا ضربه زدن به آن در زمانی که صفحه‌ی نمایش قفل است، برخی از دستورات را صادر کرد.

  • Motion Launch Gestures: با استفاده از این ویژگی می‌توان صفحه‌ی نمایش تلفن‌هوشمند را فعال کرد
  • Double Tap: با دو بار لمس صفحه‌ی نمایش در حالت قراردادن تلفن‌هوشمند در وضعیت پرتره می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرد
  • Swipe Left: با قراردادن تلفن‌هوشمند در حالت پرتره و سپس لمس و کشیدن انگشت روی آن به سمت چپ، می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرده و به پنل ویجت‌ها منتقل شد
  • Swipe Right: با قراردادن تلفن‌هوشمند در حالت پرتره و لمس و کشیدن انگشت روی آن به سمت راست، می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرده و به محیط BlinkFeed منتقل شد
  • Swipe Up: با قراردادن تلفن‌هوشمند در حالت پرتره و کشیدن انگشت از پایین به بالا، تلفن‌هوشمند را فعال کنید
  • Volume Buttons: با قراردادن تلفن‌هوشند در حالت عرضی و فشار دادن کلید زیاد کردن صدا، می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرده و به محیط اپلیکیشن دوربین منتقل شد.
 


:: بازدید از این مطلب : 1362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بالاخره نسخه LTE تبلت سرفیس ۲ را تولید و آماده عرضه کرده است. سرفیس ۲ مبتنی بر پردازنده آرم بوده و از ویندوز RT بهره می‌برد.

بالاخره نسخه LTE تبلت سرفیس ۲ را تولید و آماده عرضه کرده است. سرفیس ۲ مبتنی بر پردازنده آرم بوده و از ویندوز RT بهره می‌برد. این تبلت از شبکه‌های مخابراتی مختلف از جمله AT&T پشتیبانی می‌کند، مایکروسافت قیمت ۶۷۹ دلار را برای نسخه LTE با حافظه ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته است. این بدین معنا است که نسخه LTE نسبت به نسخه وای‌فای تنها حدود ۱۳۰ دلار گران‌تر است.

این تبلت همچنین بصورت قراردادی و از طریق اپراتور AT&T عرضه می‌شود و شاید مایکروسافت به کمک قدرت این اپراتور بتواند فروش بهتری را برای تبلت نه چندان محبوب خود رقم بزند.

فروش این تبلت از روز آینده و از طریق فروشگاه آنلاین MicrosoftStore.com یا فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت و همچنین از طریق Best Buy انجام می‌شود.

مایکروسافت سرویس‌های سابق خود را که به مشتریان سرفیس ارائه می‌کرد، برای سرفیس ۲ جدید نیز در نظر گرفته است و این بدین معنا است که مشتریان این تبلت از ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در OneDrive به مدت دو سال بهره خواهند برد و علاوه بر آن امکان برقراری تماس تلفنی رایگان از طریق Skype Wifi را برای مدت یک‌سال در اختیار خواهند داشت.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
ایسوس ادعا می‌کند که سیستم خنک کننده جدید این شرکت ۲۰ درصد خنک‌تر و تا سه برابر کم صداتر از نسل قبل عمل می کند

DirectCU II سیستم خنک کننده جدید ایسوس است که امکان افزایش کلاک پردازنده را از طریق کنترل دقیق دما میسر می‌کند.

ایسوس ادعا می‌کند که سیستم خنک کننده جدید این شرکت ۲۰ درصد خنک‌تر و تا سه برابر کم صداتر از نسل قبل عمل می کند و این به معنی سرعت بیشتر، صدای کمتر و وضعیت پایدارتر در اجرای بازی‌های کامپیوتری است. پردازنده R280 شرکت AMD با فرکانس 874 مگاهرتز کار می‌کند، اما ایسوس به کمک سیستم خنک کننده جدید خود توانسته این فرکانس را تا ۹۸۰ مگاهرتز افزایش دهد و همچنان دمای کلی کارت گرافیک را در حد استاندارد حفظ کند.

ایسوس علاوه بر سیستم خنک کننده اختصاصی خود از ماژول رگولاتور ولتاژ Digi+ بهره برده است که پایداری بیشتر کارت گرافیک در شرایط سخت و پردازش‌های سنگین را موجب می‌شود.

اگر افزایش فرکانسی که ایسوس برای این کارت گرافیک درنظر گرفته برایتان کافی نیست می‌توانید خود نیز نسبت به اورکلاک کردن R9 280 اقدام کنید و تا جای ممکن قدرت پردازنده را از طریق نرم‌افزار اختصاصی تنظیم نمایید.

کارت گرافیک R9 280 ایسوس با ۳ گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR5 پشتیبانی می‌شود و از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند که برای یک کارت گرافیک میان رده بسیار خوب به نظر می‌رسد.

 

مشخصات فنی کارت گرافیک R9280-DC2T-3GD5 ایسوس:

  • AMD Radeon R9 280
  • PCI Express 3.0
  • OpenGL 4.3
  • 3072MB (3GB) GDDR5 memory
  • 980MHz boost clock
  • 874MHz base clock
  • 5200MHz (1300MHz GDDR5) memory clock
  • 1792 stream processors
  • 1 x DVI-D
  • 1 x DVD-I
  • 1 x HDMI output
  • 1 x DisplayPort

ایسوس علاوه بر نرم‌افزار اختصاصی تنظیم کارت گرافیک یک نرم‌افزار ویژه را نیز برای گیمرها توسعه داده که کاربر از طریق آن می‌تواند بازی در حال انجام خود را بصورت زنده برای دیگران استریم ویدیویی کند. این نرم‌افزار حتی قادر است تا تصویر شخص را از طریق وب‌کم دریافت نموده و به تصویر بازی بیفزاید.

کارت گرافیک R9 280  ایسوس از هفته آینده رسما وارد بازار جهانی می‌شود، اما هنوز قمیت آن اعلام نشده است.


 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
تاجر انگلیسی پاول کین (Paul Kane)‌ فردی است که یکی از هفت کلیدی را که وقتی در کنار هم قرار بگیرند می توانند اینترنت را ریست کند در اختیار دارد.
نقش این تاجر انگلیسی این است تا به همراه شش نفر دیگر به مکانی سری در ایالات متحده پرواز کنند تا با کلیدهایشان کلیدی را که می تواند اینترنت را قطع کند فعال کنند.

 

این موضوع بر خلاف ظاهر ماجرا، به هیچ عنوان یکی از رمانهای دن براون نیست! بلکه موضوعی کاملا واقعی است و این هفت نفر هفت کلید در اختیار دارند که دستگاهی را فعال می کند که کلیدی را که امنیت سیستم DNS را تأمین می کند، تغییر می دهد.

بر اساس گزارش گاردین (The Guardian) این کلیددارها عضو موسسه تخصیص نام ها و شماره های اینترنت (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) یا به اختصار آی.سی.اس.ان.ان (ICANN) بوده و سالی چهار باردر آمریکا با یکدیگر دیدار می کنند.



 

 

این هفت نفر به دلیل اختلاف محل جغرافیایی شان انتخاب شده‌اند و موجب می شود تا در این قاعده هیچ کشوری بیش از یک کلید در اختیار نداشته باشد؛ البته باید توجه نمود که تمام این کلیدها در ایالات متحده جمع شده و اقتدار مطلق از آن آمریکایی ها می باشد.

با این وجود باید توجه داشت که پیش بینی غرب برای نیاز به قطع کردن اینترنت در صورت لزوم، مساله ای است که اینترنت را بیش از آنکه ابزاری آزاد برای اطلاعات نشان دهد، وسیله‌ای برای نفوذ به جوامع و اسبابی در راستای استعمار نوین معرفی می سازد. 


:: بازدید از این مطلب : 1452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
در سال گذشته برند های مشهور چون اپل، سونی، اچ تی سی، سامسنوگ، ال جی و هوآوی توانستند بازار موبایل کشور ایران را در دست بگیرند. در این مطلب شما با پرفروش ترین مدل این برند ها در سال 92 آشنا خواهید شد.


آی فون 5 اس (اپل):


شرکت اپل در پاییز سال گذشته با پرده برداری از دو گوشی جدیدش که دو نسخه جدید از پنجمین آی فون بودند توانست دوباره طرفداران خود را به وجد بیاورد. یکی از کار هایی که مدتی بود از اپل نمی دیدیم این بود که محصولات خود را در چندین رنگ به بازار عرضه کند. دیدیم که اپل آی فون 5 اس را در سه رنگ زغالی، نقره ای و از همه قابل توجه تر در رنگ طلایی به بازار جهانی عرضه کرد و باعث شد تا باری دیگر رنگ طلایی مورد توجه علاقمندان گوشی های همراه قرار گیرد.


گلکسی اس 4 (سامسونگ):


اول سال 92 شرکت سامسنوگ این گوشی را وارد بازار ایران کرد و می تواند گفت تمام کسانی که از گلکسی اس 3 استفاده می کردند به خاطر رضایت از گوشی قبلی خود به این گوشی رو آوردند. بزرگترین مشکل این گوشی هوشمند، باتری آن است که مدتی هم است که شرکت هایی که به تولید لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند می پردازند در حال کار روی باتری هایی هستند که در قالب قاب گوشی روی گوشی قرار می گیرند.


Optimus Vu P893 (ال جی):

 

شرکت ال جی در سال گذشته با تولید چندین گوشی منحصر به فرد توانست در بازار کشور ایران جایی برای خود پیدا کند. LG Optimus Vu P893 یکی از گوشی هایی بود که توانست با طراحی منحصر به فردش مورد توجه کسانی که به گشوی های خاص علاقه دارند قرار گرفت و توانست به خاطر شکل تبلتی مانندش بسیار مورد توجه قرار بگیرد.


One (اچ تی سی):

 

 

شرکت اچ تی سی که از پیشگامان صنعت گوشی های هوشمند است در سال گذشته توانست با عرضه گوشی هوشمند One به اوج خود برسد. One در سراسر دنیا به عنوان بهترین گوشی سال 2013 مطرح شد و تحلیل گران معتقدند که کیفیت ساخت، عملکرد و قیمت این گوشی به صورت متناسب هماهنگ شده اند. این گوشی در ایران هم مورد استقبال و توانست به پرفروشترین گشوی اچ تی سی در کشور ایران تبدیل گردد

.
Xperia Z (سونی):

 


در همه لیست هایی که برای بهترین گوشی های هوشمند هستند، نام Xperia Z به چشم می خورد. این گوشی با کیفیت خوبش و امکان منحصربه فرد ضد آب بودنش بازار را تحت تاثیر قرار داد و توانست به پرفروش ترین گوشی شرکت سونی در سال جاری تبدیل گردد.


G600 (هوآوی):

 


شرکت هوآوی که به تازگی وارد دنیای گوشی های همراه شده در نسل گوشی های هوشمند توانست خود را به همگان بشناسد. گوشی G600 بیشتر به خاطر قیمت مناسب و همچنین عملکرد سخت افزاری خوبش توانست میان مردم کشور ایران به یکی از محبوب ترین ها عنوان شود.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 1653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
تبلت Dimo 900 در بازار به قیمت 699 هزار تومان به فروش میرسد.
مدل تبلت
قیمت تومان
Dimo 700 300,000
Point Of View Protab 26 330,000
Point Of View MobII 701 400,000
Innovel I701S 420,000
Ainol Novo7 Crystal - 8GB 435,000
Innovel i703W 440,000
Marshal ME-700B 469,000
Ainol Novo7 Crystal II QuadCore - 8GB 475,000
Asus Memo Pad ME172V - 16GB 479,000
Prestigio MultiPad 7.0 Prime Plus 486,000
Ainol Novo7 Venus - 16GB 499,000
Asus Memo Pad ME172V - 8GB 528,000
COBY KYROS MID 7060 Wi-Fi 8GB 530,000
Axtrom Axpad 8P01 550,000
GS-Pad GSP-X8 570,000
Lenovo Ideapad A2107A - 16GB 575,000
Point Of View Protab 25XL 585,000
jxd p1000 590,000
Hyundai P700 3G 599,000
ViewSonic ViewPad 70N Pro Wi-Fi 16GB 599,000
Hyundai T7 - 8GB 639,000
Asus Memo Pad HD7 16GB 640,000
HYUNDAI Lotus TS3 Wi-Fi+3G 4GB 650,000
Samsung Galaxy Tab 3 7.0 SM-T210 - 8GB 650,000
Acer Iconia Tab B1-A71 660,000
Lenovo Ideapad A1000-T- 4GB 660,000
Huawei MediaPad 7 Lite 670,000
Ainol Novo 8 Dream Wi-Fi 16GB 695,000
Dimo 900 699,000
COBY KYROS MID 9760 Wi-Fi 8GB 720,000
Prestigio MultiPad 7.0 Prime Duo 730,000
Ainol Novo8 Discover Quad Core 735,000
Innovel i710B 769,000
Axtrom Axpad 8E01 785,000
ViewSonic VB737 799,000
Asus Fonepad ME371MG New - 8GB 820,000
Prestigio MultiPad 8.0 Pro Duo 824,000
Ainol Novo 10 Hero Wi-Fi 16GB 850,000
HYUNDAI Rock X - 16GB 850,000
MSI WindPad Enjoy 7 855,000
Hyundai T7s - 16GB 859,000
Asus Fonepad ME371 - 32GB 865,000
Asus Fonepad - 8GB 865,000
Ainol Novo 10 Hero II Wi-Fi 16GB 870,000
Samsung Galaxy Tab 3 7.0 SM-T211 - 8GB 875,000
Asus Google Nexus 7 - 32GB 879,000
Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 - 8GB 890,000
HTC Jetstream 899,000
Point Of View Protab 2 IPS 924,000
Innovel I971W 930,000
Dimo 900 Plus 950,000
Point Of View Onyx 527 3G 960,000
Ainol Novo Novo9 Spark 965,000
Axtrom Axpad 9E01 985,000
Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 - 16GB 990,000
Prestigio MultiPad 10.1 Ultimate Duo 1,018,000
ViewSonic VB100a Pro 1,030,000
MSI WindPad Enjoy 10 plus 1,065,000
Apple iPad mini WiFi-16GB 1,070,000
Asus Google Nexus 7 3G - 32GB 1,075,000
ViewSonic ViewPad 97a K1 1,100,000
Prestigio MultiPad 2 Ultra Duo 8.0 3G 1,114,000
Hyundai Play X - 16GB 1,125,000
Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100 - 16GB 1,170,000
Huawei MediaPad 10 Link - 16GB 1,199,000
Prestigio MultiPad 10.1 Ultimate 3G 1,239,000
Asus Google Nexus 7 - 16GB 1,260,000
Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100 - 32GB 1,270,000
Samsung Galaxy Tab 3 8.0 SM-T3110 - 16GB 1,270,000
Samsung Galaxy Tab 3 8.0 SM-T311 - 8GB 1,285,000
Asus Memo Pad Smart 10 - 16GB 1,330,000
Samsung Galaxy Note 8.0 N5110 - 16GB 1,365,000
Point Of View Protab 3XXL 3G IPS 1,370,000
Samsung Galaxy Note 8 N5100 - 16GB 1,400,000
Apple iPad mini WiFi-32GB 1,400,000
Fujitsu Stylistic M532 1,430,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi - 16GB 1,440,000
Apple iPad mini WiFi + 4G - 16GB 1,455,000
Asus Eee Pad Transformer TF300T - 32GB 1,480,000
Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 - 16GB 1,550,000
Asus VivoTab Smart ME400C - 64 GB 1,570,000
Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G - 16GB 1,600,000
Amazon Kindle Fire HD 8.9 16GB 1,620,000
Asus Memo Pad FHD10 Wi-Fi + 3G 16GB 1,620,000
MSI WindPad 110W 3G 1,705,000
Asus Eee Pad Transformer TF300TG - 32GB 1,730,000
Asus Eee Pad Transformer TF300T - 32GB + Dock 1,760,000
Asus VivoTab Smart ME400CL - 64 GB 1,860,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G - 16GB 1,879,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi - 32GB 1,905,000
Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G - 64GB 1,920,000
Apple iPad mini WiFi + 4G - 32GB 1,960,000
Sony Xperia Tablet Z - 16GB 1,980,000
Sony Xperia Tablet Z Wi-Fi- 32GB 2,040,000
Asus Eee Pad Transformer TF300TG - 32GB + Dock 2,120,000
Apple iPad mini WiFi-64GB 2,130,000
Apple iPad mini WiFi + 4G - 64GB 2,220,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G - 32GB 2,240,000
Asus PadFone 2 -32GB 2,380,000
Samsung ATIV Smart PC 500T 2,430,000
Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi - 64GB 2,500,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G - 64GB 2,650,000
Lenovo ThinkPad 2-64GB 2,890,000
Asus PadFone Infinity -32GB 3,100,0

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 1420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
SDRW-08U5S-U ASUS این درایو نوری که عنوان باریک‌ترین دیسک‌خوان دنیا را به خود اختصاص داده است تنها 12 میلی‌متر قطر دارد و بدنه آن بر اساس الگوی Zen طراحی شده که پیش از این در اولترابوک‌ های سری Zenbook ایسوس استفاده شده بود.

در ساختار این درایو از پایه‌های نگهدارنده مخفی استفاده شده است که امکان کاهش حجم و افزایش قدرت حمل دستگاه را فراهم می‌کنند و از این طریق ۰۸U5S می‌تواند به صورت عمودی و افقی استفاده شود. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به ویژگی‌های امنیتی اشاره کرد که در دو سطح به حفاظت از داده‌ها می‌پردازد. این ویژگی‌ها شامل کنترل رمز عبور و رمزگذاری فوق امن ۲۵۶ بیتی با قابلیت کدگذاری نام فایل است. این درایو برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارای فناوری E-Green است که هنگام عدم استفاده از دستگاه بطور خودکار اجرا شده و میزان مصرف انرژی در این حالت را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

درایو ایسوس ۰۸U5S-U تنها ۲۵۵ گرم وزن دارد و ضخامت آن حدود ۱۲ میلی‌متر است. این ویژگی‌ها قدرت حمل دستگاه را افزایش می‌دهند که برای کاربران لپ‌تاپ‌های سبک اهمیت زیادی دارد. توانایی نوشتار ساده به وسیله کشیدن و رها کردن فایل‌ها از دیگر امکانات این مدل است که از طریق آن در سه گام می‌توان با کشیدن فایل‌های مورد نظر روی آیکون برنامه آنها را روی دیسک DVD ثبت کرد.

سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در درایو ۰۸U5S-U معادل ۸x است و زمان دستیابی به اطلاعات در دیسک‌های DVD به ۲۰۰ میلی ثانیه می‌رسد. این درایو نوری از طریق رابط USB به لپ‌تاپ،تبلت و  رایانه متصل می‌شود و با انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک سازگار است.

 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 1646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
پلیس بریتانیا پسری ۱۶ ساله را در ارتباط با یک حمله سایبری به یک گروه ضد اسپم هلندی دستگیر کرد. به گفته متخصصان وب، این «بزرگترین حمله سایبری تاریخ» بوده. بنا به گزارش های واصله، این حمله موجب کندی اینترنت در بخش های مشخصی از قاره اروپا شده.

ظاهراً دستگیری این نوجوان مربوط به فروردین ماه می شود اما پلیس، جزئیات دستگیری را چهارشنبه گذشته رسانه ای کرده و از قرار معلوم او هم جزئی از مظنونان اصلی این حمله بوده.

در رسانه های نوشتاری بریتانا آمده که این هکر نوجوان را در حالی موقع کار با رایانه دستگیر کرده اند که به چندین سیستم مجازی و فروم وارد شده بوده. اسناد به دست آمده نشان می دهند وی مقدار قابل توجهی پول در حساب بانکی اش داشته که البته تحقیقات درباره منشأ آنها هنوز در حال انجام است.

مشخص نیست نقش او در این وسط دقیقاً چه بوده اما به جز فردی به نام Kamphuis، او تنها کسی ست خارج از آن گروه به جرم مشارکت در این حمله بزرگ دستگیر شده. Sven Olaf Kamphuis نماینده یک شرکت میزبانی وب بوده و در انتشار محتوای مربوط به بزرگسالان هم مشارکت داشته؛ هرچند او بعداً اتهام دست داشتن در این حمله را رد کرد.

پلیس بریتانیا اطلاعات بیشتری در اختیار اصحاب رسانه قرار نداده و فقط به این اشاره کرده که پسر ۱۶ ساله را تا آخر سال [میلادی] آزاد خواهد کرد.

اما مسئله حائز اهمیت، نه نقش این نوجوان بلکه ماهیت اتفاقی ست که رخ داده. دنیای سایبر برای نسل جوان گاهی شناخته شده تر از جهان واقع است و از درهای پشتی آن به خوبی اطلاع دارد؛ طبیعتاً اگر آموزش های مناسب در اختیارش قرار نگیرد به بزهکاری البته به شکل نوین آن روی خواهد آورد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 1423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
شارپ از تبلت جدید ویندوز هشتی پرده برداری کرده است که ظاهرا ترسی از آب ندارد. در نمایشگاه CEATEC ژاپن در روز دوشنبه، شارپ ، Mebius Pad را که یک تبلت ضد آب دارای صفحه نمایش با کیفیت بالاست را رونمایی کرد.
این تبلت صفحه نمایش ۱۰ اینچی با وضوح ۲,۵۶۰ در ۱,۶۰۰ دارد. انتظار می رود که تبلت هم ضد آب و هم ضد گرد و غبار باشد.

در صفحه نمایش ۱۰ اینچی Mebius Pad شارپ تراکم پیکسلی ۲,۵۶۰ در ۱,۶۰۰ می باشد که وضوح بسیار بالاتری از سایر تبلت های ویندوز ۸ موجود در بازار ارائه می کند. این تبلت همچنین مجهز به پردازنده اینتل quad-core Z3370 Atom می باشد.

در یادداشت Engadget آمده است که، نسخه basic Windows 8.1 این محصول شارپ به طور رایگان شامل Microsoft Office می باشد. اما خریداران نسخه Windows 8.1 Pro باید برای خرید Office. پول بیشتری پرداخت کنند.

توزیع Mebius Pad که در اوایل سال بعد انجام می شود، ممکن است محدود به ژاپن باشد.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 1745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
هنگامی که نمودارهای مربوط به ارزش سهام HTC، را نگاه می کنیم، متوجه می شویم، کمپانی تایوانی از سال 2011 به این طرف 90% ارزش سهام خود را از دست داده است.
ارزش HTC در سال 2011 حدود 38 میلیارد دلار قیمت گذاری شده بود و این در حالی است که هم اکنون ارزش سهام این شرکت به 3.8 میلیارد دلار رسیده است، سامسونگ و اپل باعث شدند تا فروش HTC در طول 8 فصل با سقوط همراه شود و همواره روبه کاهش باشد.

 
با توجه به اینکه HTC دنباله روی نوکیا و بلک بری می باشد، همچنان شرکت گرانی به شمار می رود و با اینکه ارزش سهام ان از ارزش 4.8 میلیارد دلاری بلک بری کمتر است، اما همچنان 3 برابر گران تر از بلک بری به حساب می آید، با توجه به این وضعیت بسیاری از تحلیل گران افت بیشتر این شرکت را پیش بینی می کنند و شانسی برای بازگشت این شرکت قائل نیستند.
 
 
سهم HTC در بازار فروش اسمارت فون ها در سال جاری 2.8 درصد کاهش داشته است، این در حالی است که این سهم در سال گذشته کاهش 5.8 درصدی را شاهد بوده، با این حال مدیران این کمپانی تمام امید خود را به محصولات جدید  بسته اند و امیدوارند تا HTC حرکت رو به رشد خود را آغاز کند.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ال جی که نخستین بار در جریان نمایشگاه CES 2013 از تلویزیون های 3D OLED با صفحه نمایش انحنا دار رونمایی کرد اکنون این تلویزیون های جدید را برای فروش عرضه می کند.

قیمت مدل ۵۵ اینچ این تلویزیون ها ۱۵ هزار دلار می باشد که کاربران می توانند از فروشگاه بست بای ان را تهیه کنند. اما خبر خوش برای علاقه مندان ال جی گرفتن تاییدیه موسسه آزمایشگاهی THX پس از گذراندن بیش از ۶۰۰ تست مختلف در زمینه کیفیت تصویر، می باشد.

 تلویزیون  LG 55EA9800 که در حال حاضر برای کاربران آمریکایی قابل تهیه است نخستین تلویزیون خمیده ی جهان محسوب شده و علاوه بر آن دومین تلویزیون OLED می باشد که توانسته است استاندارد THX را کسب کند.


یکی از مسئولین ارشد این موسسه آزمایشگاهی می گوید: ما از عملکرد و پتانسیل تلویزیون های OLED بسیار هیجان زده ایم و خوشحالیم که این تکنولوژی را با محصول بسیار عالی ال جی به کاربران معرفی کنیم.

این تلویزیون از تکنولوژی WRGB OLED استفاده می کند که تصاویری بسیار با کیفیت و شفاف را به نمایش می گذارد.

Havis Kwon مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی های خانگی ال جی می گوید: نسل جدید تکنولوژی صفحه نمایش ها و همچنین طراحی بسیار باریک و انحنا دار تلویزیون های جدید ال جی عصر جدیدی از سرگرمی های تصویری را به خانه های شما خواهد آورد.

اما از سوی دیگر سامسونگ، دیگر کمپانی کره ای که رقیب ال جی نیز محسوب می شود بزودی تلویزیون ۵۵ اینچی خود مجهز به صفحه نمایش خمیده ی OLED را در آمریکا معرفی خواهد کرد.


این تلویزیون نیز همانند ال جی از مدت های پیش در کشور کره عرضه شده است و قیمتی معادل ۱۳ هزار دلار دارد که پیش بینی می شود در هنگام عرضه در آمریکا قیمتی مشابه تلویزیون ال جی داشته باشد.

این تلویزیون با نام KN55S9 از طریق فروشگاه های مختلف عرضه خواهد شد.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 1492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
یک سیستم امنیتی هوشمند برای خانه مدعی شده است که چون یک نگهبان زنده فعالیت می کند و هر حرکت مشکوک را بدون خطا به کاربر مورد نظر گزارش می کند.
صدای هشدارهای بلند یکی از ویژگیهای زندگی شهری است، چرا که اکثر این هشدارها کاذب هستند و صرفا در اثر یک حرکت عادی ایجاد شده اند. اما این سیستم امنیتی هوشمند خانگی که به آن قناری گفته می شود به یک شبکه وای فای متصل شده و با یک تلفن هوشمند همزمان سازی می شود. وقتی که فردی بدون اجازه و یا بی خبر وارد خانه شود، کاربر یک پیام متنی دریافت می کند و می تواند درباره واکنش خود تصمیم گیری کند.

این سیستم همچنین به کاربر هشدار می دهد که آیا اتفاقی فراتر از امور عادی درجریان است یا خیر، برای مثال می تواند تغییرات ناگهانی دما را نیز گزارش کند که این امر در مواقعی که یک آتش سوزی در پیش است بسیار کاربردی محسوب می شود.


این گجت ۱۵ سانتی متری دارای یک دوربین ویدئویی HD با دید شب، میکروفن برای ردگیری تغییرات صدا، حسگرهای دما، حرارت و هوا، تشخیص گر حرکت مادون قرمز و آژیر خطر است.

تنظیمات این گجت قابل شخصی سازی است برای مثال "قناری” می تواند در مواقع خاصی در روز یا هفته هشدار دهد. حسگرهای مختلف را می توان فعال یا غیر فعال کرد.

از سوی دیگر می توان تنظیمات این سیستم امنیتی را طوری تعیین کرد که ویدئوهایی را در مواقع تغییر برخی پارامترها ضبط و نگاهداری کند.

کاربر می تواند از راه دور به کنترل این سیستم دسترسی داشته باشد و وضعیت خانه را هنگامی که در تعطیلات به سر می برد کنترل کند.
وقتی که کاربر پیام هشدار را دریافت کرد می تواند تصمیم بگیرد که می خواهد با پلیس تماس گرفته، آژیر را فعال کند، از همسایه بخواهد که به خانه سرکشی کرده و یا هشدار را نادیده بگیرد.

هرچقدر که تعداد هشدارها بیشتر می شود، دستگاه با رفتار و عادات کاربر خود بیشتر آشنا می شوند و به برخی تغییرات پاسخ هوشمندتری می دهد.

شرکت سازنده مدعی شده است که رمز نویسی این گجت درحد بانکها است که این امر موجب می شود از دسترسی هکرها به اطلاعات آن در امان بماند.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 1456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سامسونگ حاکمیت خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را گسترده‌تر کرد و توانست طی فصل دوم امسال تقریبا یک‌سوم گوشی‌های هوشمند عرضه شده در جهان را تولید کند.

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند طی فصل دوم سال جاری میلادی در شرایط مناسبی به‌سر می‌برد؛ اما در همین دوره زمانی آیفون اپل نسبت به گوشی‌های هوشمند تولید شده در شرکت کره‌ای سامسونگ و دیگر شرکت‌های آسیایی از عرصه رقابت جا ماند.

 مرکز تحقیقاتی IDC در مطالعه جدید خود اعلام کرد که طی سه ماه بین آپریل تا ژوئن 2013 سهم اپل از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند با کاهشی قابل ملاحظه به 13.1 درصد رسید. یک بررسی مجزا که توسط مرکز Strategy Analytics انجام شده بود هم نشان داد که سهم اپل از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تنها 13.6 درصد است. در این گزارش اعلام شد که از سال 2010 تا کنون این کمترین سهم اپل در بازار جهانی تلفن‌همراه بوده است.

در مقابل شرکت سامسونگ حاکمیت خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را گسترده‌تر کرد و توانست طی فصل دوم امسال تقریبا یک‌سوم گوشی‌های هوشمند عرضه شده در جهان را تولید کند. در کنار این شرکت بزرگ ال‌جی، لنوو و ZTE هم طی دوره زمانی یاد شده موفق به افزایش سهم خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شدند.

"نیل ماوستون"(Neil Mawston) مدیر مرکز Strategy Analytics توضیح داد که اپل در هر دو بخش گوشی‌های هوشمند پیشرفته و گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت با مشکل مواجه شده است و طی ماه‌های گذشته بازار خود را به سیستم‌عامل رایگان اندروید واگذار کرده است.

او در این خصوص توضیح داد: «اپل در معرض خطر جدید قرار داد که بازار جهانی خود را به گوشی‌های سه اینچی اندرویدی ارزان و گوشی‌های هوشمند 5 اینچی اندرویدی پیشرفته و گران واگذار کند».

به گفته ماوستون، سامسونگ در فصل دوم امسال توانست با افزایش 56 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل 76 میلیون دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی کند. این در حالی بود که عرضه گوشی‌های ساخته شده در شرکت اپل در همین دوره زمانی سه ماهه رشد 20 درصدی داشت.

 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 1484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
جدیدترین قیمت روز انواع تبلت در بازار ایران
نامقیمت (تومان)
Energy Sistem Color eReader C4+ Touch Titanium 299,000
SmartTouch Life 299,000
COBY MID7035 299,000
Energy Sistem Energy Multimedia Color Book 2074 Rubber Black 319,000
Energy Sistem Color eReader C7+ Touch Titanium 359,000
Point Of View Protab 26 360,000
Energy Sistem Energy Multimedia Color Book 3074 Touch 369,000
Innovel I701S 399,000
Marshal ME-700A 399,000
Jetway Alfar 780 399,000
GS-Pad GSP-X7 410,000
Innovel i702B 420,000
Axtrom Axpad V1 425,000
Arnova 7b G3 - 8GB 448,000
Axtrom Axpad 7I02 449,000
Marshal ME-700B 449,000
Arnova 7f G3 - 8GB 450,000
Point Of View MobII 701 485,000
Prestigio MultiPad 7.0 Prime Plus 486,000
Ainol Novo7 Crystal II QuadCore - 8GB 535,000
Point Of View Protab 25XL 585,000
Asus Memo Pad ME172V - 8GB 599,000
Ainol Novo7 Venus - 16GB 635,000
GS-Pad GSP-X8 660,000
Innovel I801B 679,000
Acer Iconia Tab B1-A71 679,000
Jetway Alfar 706 685,000
Energy Sistem Book 1162 700,000
Prestigio MultiPad 7.0 Prime Duo 730,000
Dimo 700 785,000
GS-Pad GSP-X8 Plus 790,000
Dimo 900 799,000
Huawei MediaPad 7 Lite 812,000
Hyundai T7 - 8GB 818,000
Prestigio MultiPad 8.0 Pro Duo 824,000
Archos 80 G9 - 8GB 838,000
ViewSonic VB737 840,000
Hyundai P700 3G 849,000
Lenovo Ideapad S2109A - 8GB 869,000
Point Of View Onyx 507 875,000
Point Of View Protab 2 IPS 925,000
Innovel I972S 930,000
Asus Fonepad - 8GB 949,000
Dimo 900 Plus 960,000
Huawei Ideos S7 960,000
Point Of View Onyx 527 3G 980,000
Prestigio MultiPad 10.1 Ultimate Duo 1,018,000
Axtrom Axpad 9E01 1,020,000
Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 - 8GB 1,049,000
Asus Google Nexus 7 - 32GB 1,059,000
Asus Google Nexus 7 - 16GB 1,060,000
ViewSonic VB100a Pro 1,065,000
Prestigio MultiPad 2 Ultra Duo 8.0 3G 1,114,000
Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 - 16GB 1,130,000
Asus Google Nexus 7 - 8GB 1,160,000
Archos 101 G9 - 16GB 1,200,000
Asus Google Nexus 7 3G - 32GB 1,219,000
Archos 80 G9 - 250GB 1,230,000
Apple iPad mini WiFi-16GB 1,230,000
Prestigio MultiPad 10.1 Ultimate 3G 1,239,000
Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 - 32GB 1,290,000
Samsung Galaxy Tab 8.9-16GB 1,295,000
Huawei MediaPad 10 FHD - 16GB 1,310,000
Sony Xperia Tablet S - 16GB 1,380,000
Point Of View Protab 3XXL 3G IPS 1,399,000
Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100 - 16GB 1,475,000
Motorola Xoom 2 MZ616 - 16GB 1,499,000
Huawei MediaPad 10 FHD - 8GB With Dock 1,510,000
Apple iPad mini WiFi-32GB 1,535,000
Fujitsu Stylistic M532 1,569,000
Samsung Galaxy Note 8 N5100 - 16GB 1,599,000
Amazon Kindle Fire HD 8.9 16GB 1,620,000
Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 - 16GB 1,679,000
MSI WindPad 110W 3G 1,715,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi - 16GB 1,720,000
Apple iPad mini WiFi + 4G - 16GB 1,729,000
Asus Eee Pad Transformer TF300TG - 32GB 1,820,000
Apple iPad mini WiFi-64GB 1,859,000
Apple iPad mini WiFi + 4G - 32GB 1,959,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi - 32GB 2,070,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G - 16GB 2,199,000
Apple iPad mini WiFi + 4G - 64GB 2,259,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi - 64GB 2,299,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G - 32GB 2,499,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G - 64GB 2,819,000
Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi - 128GB 2,829,000
Microsoft Surface RT - 32GB + Keyboard 2,899,000
Asus VivoTab TF810C - 64 GB 3,230,000
Microsoft Surface Pro 64GB 4,650,000
Microsoft Surface Pro 128GB 4,999,000
 
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 1037
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
دو تبلت قدرتمند از سامسونگ آماده ورود به صحنه رقابت هستند...
حساب توییتر evleaks که کمتر جای شکی به خبرهای آن وجود دارد٬ امروز توییت جالبی ارسال کرده و خبر داده که دو تبلت قدرتمند از سامسونگ آماده ورود به صحنه رقابت هستند که کیفیت تصویر نمایشگر هر دوی آنها برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است.

اولی با کد شناسایی SM-P900 دارای نمایشگر ۱۲.۲ اینچی٬ چیپ پردازشی اگزینوس ۵ اکتا٬ و قلم اس پن است. این نمایشگر هیچ رکوردی را نخواهد شکست زیرا تراکم آن معادل ۲۴۷ پیکسل در هر اینچ خواهد بود.

تبلت دوم با کد P-600 از پردازنده کوالکام اسنپدرگون ۸۰۰ برخوردار است و نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آن نیز رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ دارد که معادل تراکم ۲۹۹ پیکسل در اینچ است. با این حال برای این تبلت اشاره ای به قلم اس پن نشده.

به نظر می رسد تبلت ۱۲.۲ اینچی از خانواده گلکسی نوت باشد. همه اعضای فعلی این خانواده از قلم اس پن و پردازنده اگزینوس برخوردارند. بنابراین احتمالا بعد از گلکسی نوت ٬۲ گلکسی نوت ٬۸ و گلکسی نوت ۱۰.۱ شاهد بزرگترین عضو خانواده (با نامی شبیه گلکسی نوت ۱۲؟) خواهیم بود.

اما تبلت ۱۰ اینچی می تواند نکسوس ۱۰ جدید باشد یا شاید هم محصولی از خود سامسونگ که بعدا به عنوان مدل پایه برای ساخت نکسوس ۱۰ جدید استفاده شود٬ زیرا کیفیت تصویر نمایشگر آنها مشابه است و با توجه به مهاجرت گوگل به کوالکام در نکسوس ۷ جدید  چنین چیزی دور از ذهن هم نیست. به هر حال چه نکسوس ۱۰ جدید و چه گلکسی تب ۱۰.۱ جدید٬ به نظر می رسد سامسونگ حرکتی خوب در زمین بازی ۱۰ اینچی ها خواهد کرد.

 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 1363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()